  • 21. Data: 2016-01-21 22:59:10
    Temat: Re: internet na parę dni
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.01.2016 o 21:43, user pisze:
    > Dziś widziałem w kiosku starter Heyah za 5 zł z 5GB internetem, jak dla
    > mnie bomba.
    kupiłeś? działa lte? jaki jest czas na wykorzystanie? czy to promocja
    czy do odwołania?

    ToMasz

  • 22. Data: 2016-01-22 18:01:09
    Od: user <f...@f...pl>

    W dniu 2016-01-21 o 22:59, ToMasz pisze:
    > kupiłeś? działa lte? jaki jest czas na wykorzystanie? czy to promocja
    > czy do odwołania?
    >
    > ToMasz

    Nie kupiłem ale pewnie kiedyś kupię bo mam router gsm na zadupiu u
    dalszej rodziny, na weekendowe wyjazdy tam w sam raz.

    ---
    Avast.

  • 23. Data: 2016-01-22 18:01:40
    Od: user <f...@f...pl>

    > kupiłeś? działa lte? jaki jest czas na wykorzystanie? czy to promocja
    > czy do odwołania?
    >
    > ToMasz

    ps. HDSPA też ładnie ciągnie więc po ci Ci LTE ?

    ---
    Avast.

  • 24. Data: 2016-01-22 22:24:05
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    user was thinking very hard :
    > Dziś widziałem w kiosku starter Heyah za 5 zł z 5GB internetem, jak dla mnie
    > bomba.

    To jest pic na wode, a nie 5gb internetu za 5zł.
    5gb to i owszem jest ale jak wybierzesz największy pakiet Smart XL
    który
    kosztuje 29,99 na 30 dni.
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-smart-w-he
    yah-na-karte-i-abonamencie,2,3,33099.html