  • 1. Data: 2009-07-20 20:10:56
    Temat: internetwy sklep-zakup komputera
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Może mi ktś plecić przyzwoity sklep internetwy ktry sprzedaje gotowe
    kmputery ale douszcza ich niewielką modernizacje (więcej pamięci,
    mocniejsza grafika do gier). Szukam dla dziecka koleżanki jakiegoś gotoweg
    zestawu z E5200, 4 GB RAM, grafiką na poziomie cenowym do 400 zł. Komputer
    do grania, nauki i internetu.

  • 2. Data: 2009-07-20 23:06:33
    Temat: Re: internetwy sklep-zakup komputera
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Marek" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > zestawu z E5200, 4 GB RAM, grafiką na poziomie cenowym do 400 zł. Komputer

    znaczy caly komputer? za 400? w sklepie? z modyfikacjami?
    raczysz zartowac

    za tyle mozesz kupic procesor i ram

    zaostaje ci do kupienia buda, zasilacz, plyta glowna i hdd,
    opcjonalnie naped optyczny i karta graficzna

  • 3. Data: 2009-07-20 23:17:33
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    www.allegro.pl w dziale "uszkodzone" ?

    --
    marfi

  • 4. Data: 2009-07-20 23:43:27
    Od: STranger <p...@n...ue>

    tg pisze:
    > "Marek" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > znaczy caly komputer? za 400? w sklepie? z modyfikacjami?
    > raczysz zartowac

    A widziałeś przecinek po słowie "grafiką"? Bo ja nie...
    Grafika ma być do 400 zł, co wynika z gramatyki tego zdania.
    Sam komputer w cenie nieokreślonej! ;>

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 5. Data: 2009-07-20 23:47:19
    Od: STranger <p...@n...ue>

    Marek pisze:
> [...]
    > zestawu z E5200, 4 GB RAM, grafiką na poziomie cenowym do 400 zł. Komputer

    Jak weźmiesz kompa ze zintegrowaną grafiką to nawet możesz uznać, że
    grafika jest nie tylko po mniej niż 400zł, ale faktycznie "gratisowa"!

    MSPANC ;)

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 6. Data: 2009-07-20 23:49:58
    Od: STranger <p...@n...ue>

    marfi pisze:

    > www.allegro.pl w dziale "uszkodzone" ?

    Heh, a może ten post przywędrował z przyszłości? Tak za 3 lata taki komp
    ze 400 zł może kosztować jako używka.

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 7. Data: 2009-07-21 09:52:03
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 20-07-2009 o 22:10 Marek napisał na pl.comp.pecet:

    > Może mi ktś plecić przyzwoity sklep internetwy ktry sprzedaje gotowe
    > kmputery ale douszcza ich niewielką modernizacje

    Ja z kolei nie rozumiem co to są gotowe komputery. Czy to coś typu "Dell"?
    Każdy sklep komputerowy złoży Ci komputer jaki zechcesz.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 8. Data: 2009-07-22 07:13:04
    Od: "Feromon" <f...@o...pl>

> [...]
    > zestawu z E5200, 4 GB RAM, grafiką na poziomie cenowym do 400 zł. Komputer

    Na Allegro szukaj użytkownika Zubrzycki.

    Feromon