  • 1. Data: 2011-05-21 10:53:13
    Temat: ios jest momentami naprawde denny
    Od: g...@p...onet.pl

    oniegdaj chwalilem iosa ze jest naprawde fajny - bo ma
    w sobie troche fajnych rzeczy, ale tez teraz mam chec powiedziec
    ze momentami jest naprawde denny: jedna rzecz to wlasnie
    leaki, zdarza sie to i trzeba naprawde mozolnie sie doszukiwac
    tego cholerstwa; druga rzecz dotyczy np AVFoundation, [sa tam
    tak zakrecone kawalki z tak frustrujacymi zaleznosciami od jakichs
    tam wewnetrznych stanow czy wielu rozmaitych rzeczy ze proba
    zaprogramowania tego kusi sie o modlitwe - przynajmniej jesli
    chodzi o mnie na obecnym poziomie zaawansowania] raczej
    nie sposob z dokumentacji wywnioskowac jak cos zmusic do dzialania
    i trzeba szukac funkcjonalnych przykladow a i tak pozniej jak
    cos odbiega od przykladu to pojawiaja sie problemy itd
    - to api nie jest latwe i jasne