  • 1. Data: 2011-05-21 10:02:49
    Temat: winda zagrozona?
    Od: p...@p...onet.pl

    z poprzedniego topika 'oprogramowanie to przezytek?' wynikaloby
    niejako ze faktycznie winda byc moze moze byc zagrozona - o ile
    ludzie potrzebuja bardziej kontentu (a nie konkretnych progsow
    pod konkretny system) i o ile konkurencyjne koncerny sa wstanie
    wyprodukowac sobie konkurencyjne kompy/lapki
    Przez wczesniejsze lata wydawalo mi sie to niezbyt realistyczne
    ze wzgledu na to ze za bardzo mz nie bylo konkurencyjnego systemu
    dla windowsa, linux znany jest jako trudniejszy w obsludze,
    maki sa drogie i masa softu nie dziala itp - ale teraz wydaje mi sie
    bardziej realne to ze winda moze rzeczywiscie nie tyle zniknac co
    stracic swoja pozycje - moze moze byc ciekawie sledzic jak to
    bedzie sie rozwijac

  • 2. Data: 2011-05-21 14:37:34
    Temat: Re: winda zagrozona?
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    p...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > bardziej realne to ze winda moze rzeczywiscie nie tyle zniknac co
    > stracic swoja pozycje - moze moze byc ciekawie sledzic jak to

    z makami to moze ni tylko to co wymienione - (po prawdzie to
    nie wiem jak o jest dokladniej z tym dostepnym softem zwlaszcza
    grami na maka) - no ale to ze trzeba kupic maca, nie stanowi
    specjalnej konkurencji dla pecetow z winda, pod graczy np,
    (winda sie bardziej oplacala)

    a nowy system tez wydawalo sie trudno napisac bo nie wiem czy
    latwo by bylo przekabacic np tworcow gier by zaczeli i na to
    produkowac

    ale teraz jak mowie jesli prawda jest to ze popularne masy chca
    tylko internetu i fotek z wakacji - tak ze komp to cos bardziej
    jak mikser czy aparat fotgraficzny (a chyba jest to prawda)
    to sytuacja moze sie naprawde zmienic - tak mysle

    moze i dobrze bo przydalaby sie mz wogole jakas odswiezona
    platforma sprzetowa, jkas lzejsza i ladniejsza wlasnie