  • 11. Data: 2017-01-26 23:56:47
    Temat: Re: iphone - jak przywrócić ikonki na ekranie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
    news:588a46af$0$15198$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > niektórych plików audio za pomocą aplikacji firmy Apple lub aplikacji
    > innych firm na niektórych samochodowych zestawach stereo lub odbiornikach
    > stereo.
    > * W przypadku usunięcia aplikacji Giełda lub Pogoda z ekranu
    > początkowego informacje o notowaniach i pogodzie przestają być dostępne w
    > innych miejscach. Informacje te znikają na przykład z centrum powiadomień
    > na telefonie iPhone, a także z komplikacji i skrótów na zegarku Apple
    > Watch.
    > * Usunięcie aplikacji Kalkulator powoduje, że znika ona z centrum

    No ale czy kogoś to dziwi, że po usunięciu jakiejś aplikacji
    znikają również jej funkcje dostępne w innych miejscach?

  • 12. Data: 2017-01-26 23:59:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Odtwarzanie wbudowanej aplikacji, która została usunięta
    > 1. Przejdź do sklepu App Store.
    > 2. Wyszukaj aplikację. Musisz użyć dokładnej nazwy aplikacji. Znajdź
    > właściwe nazwy wbudowanych aplikacji."
    >
    > No to podłączyłem zgniliznę do kompa, odpaliłem te gówniano wolne
    > AppStore, wpisuję mu "FaceTime" i zero wyników z tą aplikacją.
    > Wpisałem "Wideo" - nie ma, "Mail" nie ma, "Pogoda" nie ma... Telefon
    > zsynchronizowany a nic nie ma. Chmurek do kliknięcia żadnej...

    W instrukcji jaką przytoczyłeś wyżej pisano wyraźnie AppStore, nie iTunes.

    Jesteś pewny że nie mylisz przypadkiem AppStore z iTunes?
    AppStore to wejscie do sklepu Appla z telefonu, bez potrzeby
    łączenia niczego z komputerem... a iTunes to program na peceta.

    Ty, a może Ty usunąłeś również AppStore z telefonu?? :-)))

    Ty jesteś pewnie z tych jednorożców co dawniej robili "format c:"
    w MS-DOS i potem prosili co robić dalej :-))

  • 13. Data: 2017-01-27 00:03:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Miałem tylko trzy pozycje: Vista, MasterCard, Amex.

    Bo trzeba było do góry przesunąć ekran... pewnie palcem smygałeś po ekranie
    w dół a nie do góry :-) hi hi.

    > Po dzisiejszej aktualizacji do 10.2.1 i przywróceniu do fabryki, jak
    > wchodzę AppStore, Uaktualnienia, Kupione, nie mam już załóż konto tylko
    > "nie masz żadnych zakupów" I tyle. Nie woła o rejestrację i kartę.

    A pytał o nazwę konta?

  • 14. Data: 2017-01-27 00:21:35
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-26 o 23:56, Pszemol pisze:
    > "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message

    > No ale czy kogoś to dziwi, że po usunięciu jakiejś aplikacji
    > znikają również jej funkcje dostępne w innych miejscach?

    Na samrtwaczu też? Porąbało?

    --
    LordBluzg(R)

  • 15. Data: 2017-01-27 00:24:48
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > No ale to chyba dziwne nie jest? Dziala to najprawdopodobniej na
    > zasadzie wyłączenia aplikacji w Androidzie?

    To w gejfonie idzie to też włączyć bez uzywania konta i ściągania?

> [...]
    > wiazalo sie to z kliknieciem na maly szary napis zamiast na duze
    > podswietlone neonami guziki "kliknij tu".

    Hmm a gejfon potrafi bez problemu zainstalować coś z www, podobnie jak
    Adndek z jakiejś *.apk?

    --
    LordBluzg(R)

  • 16. Data: 2017-01-27 00:48:54
    Od: atm <...@v...pl>

    > To w gejfonie idzie to też włączyć bez uzywania konta i ściągania?

    > Hmm a gejfon potrafi bez problemu zainstalować coś z www, podobnie jak
    > Adndek z jakiejś *.apk?

    No ale czy ktos tu oglosil konkurs co iPhone moze a czego nie moze?

  • 17. Data: 2017-01-27 14:35:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Na samrtwaczu też? Porąbało?

    A wiesz jak działa tenże smartwatch czy nie wiesz?
    Jaki jest sens, np. w programie Giełda aby zegarek
    i telefon razem łazili po internecie i szukali danych?
    Telefon idzie do internetu i przekazuje co wyszukał
    do zegarka. Zegarek jest tu tylko "terminalem".

  • 18. Data: 2017-01-27 19:21:51
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-27 o 00:03, Pszemol pisze:
    > "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message

    > Bo trzeba było do góry przesunąć ekran... pewnie palcem smygałeś po ekranie
    > w dół a nie do góry :-) hi hi.

    jasne ;)

    > A pytał o nazwę konta?

    Tak, jak nie masz to załóż.
    więc zakładałem nowe, przyjmowało dane, a potem przechodziło do
    podawania wieku, adresu i numeru karty i tego już się nie dało
    przeskoczyć inaczej jak powrót do fabryki i update

    --
    Irokez

  • 19. Data: 2017-01-27 19:31:24
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-27 o 14:35, Pszemol pisze:
> [...]
    > Telefon idzie do internetu i przekazuje co wyszukał
    > do zegarka. Zegarek jest tu tylko "terminalem".

    No spoko, zapomniałem że ten smartwacz ma wykastrowaną autonomię a
    innego do ajpla nie ma :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 20. Data: 2017-01-27 19:38:49
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-26 o 23:59, Pszemol pisze:

    > W instrukcji jaką przytoczyłeś wyżej pisano wyraźnie AppStore, nie iTunes.

    Nie wiedziałem że AppStore w iTunes to nie AppStore.

    Natomiast AppStore na telefonie chciał karty płatniczej a jak nie to
    kazał spadać. Dlatego próbowałem potem na PC'cie za pomocą Store dodać
    to co usunąłem.
    Czyli synchronizacja telefonu za pomocą iTunes nie jest faktycznie
    jakąkolwiek synchronizacją. Tylko tak głupio przycisk nazwali. Szkoda.

    Szkoda też że nie istnieje możliwość przywrócenia usuniętych kontaktów.
    Dobrze, że wcześniej zsynchronizowałem z Outlookiem
    Bo jeśli się ustawi iClouda to koniec, przestaje istnieć możliwość
    synchronizacji z jakimkolwiek innym programem pocztowym. Trzeba tego
    iClouda zdezaktywować aby zaciągnąć cokolwiek z Outlooka.
    Czyli w moim przypadku stracił bym je bezpowrotnie całą pocztę jeśli nie
    chciałbym ponownie stracić programów. Bzdura straszna.

    > Ty, a może Ty usunąłeś również AppStore z telefonu?? :-)))

    Nie da się, sprawdzałem ;)

    > Ty jesteś pewnie z tych jednorożców co dawniej robili "format c:"
    > w MS-DOS i potem prosili co robić dalej :-))

    ;) może...
    Dam temu gejfonowi z miesiąc. Ale cały czas noszę przy sobie BlackBerry
    Bold przy sobie, tak na wszelki wypadek, żeby karta SIM miała gdzie
    wrócić skąd przybyła. Jak na razie gejfon do pięt nie dorasta BB, np,
    pogoda... Po co mi widzet pogody i możliwość wpisania miasta, jeżeli
    gejfon przyjmuje ZAWSZE stolicę Polski za moje miasto jeśli nie widzi
    GPS? Wifi jest włączone. Albo widzet 'Kalendarz'... który nie jest
    żadnym kalendarzem tylko widzetem 'Następne'. Nie ma możliwości aby
    wyświetlał kalendarz, jakikolwiek, tygodniowy, miesięczny...

    no ale daję cały czas mu szansę... bo się pewnie nie znam... jeszcze...

    --
    Irokez