  • 1. Data: 2011-08-29 22:46:41
    Temat: iplus - wymuszone polaczenie CSD
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    co zrobic, jesli - pomimo dobrze skonfigurowanego polaczenia w managerze
    polaczen: "APN Internet, preferuj
    HSPA/3G" - wymusza mi polaczeni typu CSD (jest PLATNE ponad abonament)?

  • 2. Data: 2011-08-30 08:31:23
    Temat: Re: iplus - wymuszone polaczenie CSD
    Od: Komuch <k...@g...com>

    W dniu 11-08-30 00:46, 1634Racine pisze:
    > co zrobic, jesli - pomimo dobrze skonfigurowanego polaczenia w
    > managerze polaczen: "APN Internet, preferuj
    > HSPA/3G" - wymusza mi polaczeni typu CSD (jest PLATNE ponad abonament)?

    Zacząć od napisania na innej grupie.

  • 3. Data: 2011-08-30 09:00:51
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 30.08.2011 00:46, 1634Racine wrote:
    > co zrobic, jesli - pomimo dobrze skonfigurowanego polaczenia w
    > managerze polaczen: "APN Internet, preferuj
    > HSPA/3G" - wymusza mi polaczeni typu CSD (jest PLATNE ponad abonament)?

    Preferuj nie oznacza, że tylko na takie zezwalaj. Jeśli nie jest
    dostępne HSPA/3G to połączenie będzie przez GPRS, a następnie CSD.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 4. Data: 2011-08-31 00:14:05
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    b...@n...pl in news:j3i8s3$sk3$1@node2.news.atman.pl
    [.......]
    > Preferuj nie oznacza, że tylko na takie zezwalaj.

    slowo "preferuj" jest dosyc popularnym slowem, obilo mi sie pare razy o uszy
    :)

    > Jeśli nie jest
    > dostępne HSPA/3G to połączenie będzie przez GPRS,

    i na to sie zgadzam. Jest dla mnie nadal bezplatne. Moge tylko psioczyc, że
    wolne.

    > a następnie CSD.

    a na to sie _nie_ zgadzam; to jest juz platne, WYMUSZONE polaczenie. Placi
    sie za takie polaczenie poza oplata abonamentowa.
    W tej sytuacji do przyjecia jest dla mnie brak lokalnie sieci, ale nie BEZ
    MOJEJ ZGODY (bo zaden komunikat nie pyta mnie o to) wmuszanie mi platnego
    polaczenia (czyli dla platnego jest zasięg?? rozbój)

    W ciagu dnia wyjasnilo sie:
    w roznych miejscach PL (zaczelo mi wymuszac po zmianie miejsca z Warszawy na
    inne) jest rozna infrastruktura sieci i akurat ten modem, ktory mam
    (dokladnie: Option) z najnowszym managerem polaczen tak wlasnie w pewnych
    miejscach PL pokazuje polaczenie (jako CSD, platne), ktore tak naprawde
    nadal jest HSPA/3G, bezplatne. Wiedze o tym powiedzial mi spec od techniki
    iplusa.
    czyli moze nie ma sprawy - jesli wie co mowi :)