  • 1. Data: 2011-09-08 13:46:16
    Temat: rozszyfrowanie zdania :)
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    Witam,

    Dostałem właśnie maila z mojej ulubionej instytucji, która chyba nie ma
    co robić, bo uważa, że inni też nie mają co robić (mail wysłany o godz.
    15:30 w czwartek z terminem realizacji do piątku do godz. 17:00)

    rozszyfrujcie mi zdanie, co co chodzi, bo go nie rozumiem ...

    cytuje:

    "proszę o potwierdzenie, danych liczby abonentów większych niż 30, w
    jednym budynku dla poszczególnych zakresów prędkości"

    Piszę na grupę, bo się wkurzyłem piękną polszczyzną regulatora ...

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 2. Data: 2011-09-08 16:05:27
    Temat: Re: rozszyfrowanie zdania :)
    Od: Martin Fox <m...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 08 Sep 2011 15:46:16 +0200, crazy bejbi napisał(a):

> [...]
    >
    > "proszę o potwierdzenie, danych liczby abonentów większych niż 30, w
    > jednym budynku dla poszczególnych zakresów prędkości"

    Przecież to proste - jeśli mamy abonenta o długości powyżej 30cm to go
    wyszczególniamy w tabelce dla poszczególnego zakresu prędkości, jeśli nie,
    to olewamy.
    Abonentki olewamy z założenia, uznajemy za pewnik, że nie przekraczają 30cm
    :)

    Kwestia tylko - kto sprawdzi "wielkość" XD

    Pozdrawiam serdecznie, z humorem już piątkowym :)

    --
    Martin Fox

  • 3. Data: 2011-09-08 20:42:48
    Od: Tomasz Ziec <m...@e...net.pl>

> [...]

    > jednym budynku dla poszczególnych zakresów prędkości"

    > Piszę na grupę, bo się wkurzyłem piękną polszczyzną regulatora ...

    Hmm, dzisiaj dostałem dokładnie tego samego maila. Oczywiście
    zastanawiałem się dłuższą chwilę o co konkretnie chodzi, aż w końcu
    wysłałem zapytanie do autora czego konkretnie chce się ode mnie
    dowiedzieć...

    A ja miałem nadzieje że się u nich poprawiło :)
    Tomek.

    --
    Tomasz Zięć aka m4sh, xmpp:m...@m...com

  • 4. Data: 2011-09-09 10:21:52
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    a ja mam poważne pytanie

    czy UKE nas szanuje? jako ludzi?
    wysyłać maila z dziwnym pytaniem i oczekiwac odpowiedzi w mniej niz 24h ?

    p.s.
    ja wrociłem ze szkolenia teraz, piatek 12:15

    --
    pozdros
    icek

  • 5. Data: 2013-06-19 19:34:43