  • 61. Data: 2013-02-03 17:26:12
    Temat: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarni? mandatów
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 3 Feb 2013 15:43:45 +0000 (UTC), Tomek Kańka <t...@t...eu.org> wrote:

    > Kompletnie off-topic, ale aż zajrzałem na ibm.pl i ibm.com i nie widzę,

    Produkty->Wszystkie produkty->Komputery osobiste Lenovo
    Thinkpad/Think Centre. Prowadzi do http://www.pc.ibm.com/pl ale
    kończy się timeoutem. Być może zapomnieli posprzątać.

    > żeby mieli Tinkpady w ofercie. Nie ma też desktopów. Choć potrafię sobie
    > wyobrazić, że przy większych zamówieniach np. na serwery, PC i support
    > preferują Lenovo jako pod-dostawce.

    Jak zamówisz Z-kę, to w pakiecie dostaniesz kilka ThinkPadów i
    desktopów Lenovo jako HMC :)

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 62. Data: 2013-02-03 20:35:43
    Temat: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarni? mandat?w
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Feb 2013 00:08:54 +0000 (UTC), Tomek Kańka napisał(a):
    > J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a)
    >>
    > Nie przejdzie. Pewnie niezgodne z ustawami,

    Hm, wydaje mi sie ze jak najbardziej zgodne, przejdzie, a moze nawet tak
    sie zamawia.

    > ale co ważniejsze, z punktu
    > widzenia składającego oferte, nie da się oszacować kosztów nie znając
    > skali.

    cos tam moga przewidziec. A reszta ... w ryzyko oferenta :-)

    J.