  • 1. Data: 2018-02-06 17:23:47
    Temat: jak licza szkody za granica?
    Od: hop <h...@g...com>

    chciałem kupic audi b8, tylko sprawdziłem go w autobazie i bylo 2
    szkody, jedna na

    2008 rok
    Wartość szkody:
    od 1250 do 2000 EUR

    2014
    Wartość szkody:
    od 5000 do 7500 EUR

    Czy to moze byc cos powaznego?

    Ciekawe jak oni licza, samochod ogladalem, szyby w oryginale, czy za
    przecierke boku tyle by liczyli ?

  • 2. Data: 2018-02-06 19:00:16
    Temat: Re: jak licza szkody za granica?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-06 o 17:23, hop pisze:
> [...]
    > od 5000 do 7500 EUR
    >

    > Czy to moze byc cos powaznego?
    >
    > Ciekawe jak oni licza, samochod ogladalem, szyby w oryginale, czy za

    Ałdi gut ałto.
    Przycierka za EUR7500, drobiazg.

  • 3. Data: 2018-02-07 07:29:00
    Od: hop <h...@g...com>

    W dniu 2018-02-06 o 19:00, Poldek pisze:

    > Ałdi gut ałto.
    > Przycierka za EUR7500, drobiazg.

    dlatego sie pytam co to mogla byc za szkoda, pytalem znajomego to oni a
    ASO wyceniaja szkody bardzo drogo, za ryse na drzwiach 750 euro. tu jak
    sa szyby w oryginale to mysle ze grubsza przycierka byla na calosci

  • 4. Data: 2018-02-07 07:57:57
    Od: p...@g...com

    -2008 rok
    Wartość szkody:
    od 1250 do 2000 EUR

    uszkodzona powloka lakiernicza na jednym elemencie

    --2014
    Wartość szkody:
    od 5000 do 7500 EUR

    przerysowany bok czyli 2 lub 3 elementy lub np drzwi do wymiany

  • 5. Data: 2018-02-07 08:57:45
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 07.02.2018 o 07:57, p...@g...com pisze:
> [...]
    > Wartość szkody:
    > od 5000 do 7500 EUR
    >
    > przerysowany bok czyli 2 lub 3 elementy lub np drzwi do wymiany

    Widzę tu prawie samych optymistów.
    Owszem - mógł być przerysowany bok. Ale mógł być też strzał w któryś z
    narożników
    - maska, zderzak, lampa, atrapa, zbiorniczki, plastiki, chłodnica,
    prostowanie podłużnicy, albo
    - klapa bagażnika, lampy, zderzak, błotniki, prostowanie podłogi,
    wymiana baku

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 6. Data: 2018-02-07 10:10:50
    Od: p...@g...com

    --Widzę tu prawie samych optymistów.

    takie sa ceny w ASO Opla w DE za naprawy lakiernicze

    to fura sprzed 2008r wiec ponizej 10 tys euro, a podluznic czy podlogi nikt w ASO nie
    prostuje, jesli ma ksiazke i naprawy byly przeprowadzane w ASO to bym nie skreslal