  • 1. Data: 2014-10-23 22:52:39
    Temat: jak najlepiej nałożyć pastę termo-przewodzącą na procesor
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    http://proline.pl/?r=biuletyn&n=nakladanie-pasty-ter
    moprzewodzacej-na-procesor-najlepsza-metoda
    skrócony: http://tinyurl.com/kb7jbly

    Cały czas myślałem, że najlepszym sposobem jest albo cienka warstwa
    zrobiona "kartą kredytową" albo mała kropka pasty, a tu okazuje się, że
    X jest najlepszy, ciekawe, jakby wyszło z + :P

  • 2. Data: 2014-10-24 09:30:46
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    BQB wrote:
> [...]
    > zrobiona "kartą kredytową" albo mała kropka pasty, a tu okazuje się,
    > że X jest najlepszy, ciekawe, jakby wyszło z + :P

    kropka na środku i rozmazać palcem - nigdy nie było problemu i
    przegrzania :)

  • 3. Data: 2014-10-24 10:12:34
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > kropka na środku i rozmazać palcem - nigdy nie było problemu i
    > przegrzania :)

    Patrząc na temperatury, każdy sposób jest równie dobry bo różnice są
    całkowicie zaniedbywalne.

  • 4. Data: 2014-10-25 10:41:39
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Cały czas myślałem, że najlepszym sposobem jest albo cienka warstwa
    > zrobiona "kartą kredytową" albo mała kropka pasty, a tu okazuje się, że X
    > jest najlepszy, ciekawe, jakby wyszło z + :P

    Test troche z dupy:
    - smarowania powinny byc powtarzane (zeby jak najbardziej wykluczyc
    przypadkowosc)
    - pasta czesto powinna sie wygrzac (z miesiac)
    - kto w ogole stosuje "kropke" czy "ziarnko ryzu", ze nie wspomne o
    kretynizmie "na usmiech"?
    - powinni bardziej skupic sie na "rownej warstwie" i "X"

    Jestem ciekaw co byloby w przypadku gladszej warstwy -
    - to co oni zrobili wyglada jakby ktos nasral.
    No i te roznice w temperatur - przeciez to sa roznice w granicach bledow -
    - zreszta jeden sposob w stresie ma nizsza temperature, ale w idlu juz
    odpowiednio wyzsza (co jest bez sensu).

    Artykul moglby byc ciekawy, ale nie jest.