  • 1. Data: 2014-10-22 17:49:43
    Temat: Monitor Phillips 28" 284E5QHAD vs. LG 27MT75D-PZ
    Od: "Pajonk" <p...@o...pl>

    Witam,

    Zastanawiam się między tymi monitorami

    http://allegro.pl/monitor-27-lg-27mt75d-pz-tuner-tv-
    ips-fullhd-i4695519993.html

    http://allegro.pl/monitor-philips-284e5qhad-mva-full
    -hd-hdmi-mhl-vga-i4663577838.html

    Za LG przemawia tuner i mniejsze ramki, za to Phillips ma lepsze
    podświetlenie 300cd oraz jeden cal więcej - kupuje do internetu i oglądania
    filmów. Czy ktoś może poradzić lub doradzić inny podobny monitor o
    przekątnej minimum 27 cali? Acha i czy matryca MVA od Phillipsa będzie
    gorsza niż IPS? Do tej pory myślałem że musi być IPS, ale z tego co czytałem
    MVA nie są gorsze. Matryce TN wole sobie odpuścić.

    Dzięki za ewentualne rady :)

  • 2. Data: 2014-10-22 18:46:41
    Temat: Re: Monitor Phillips 28" 284E5QHAD vs. LG 27MT75D-PZ
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2014-10-22 o 17:49, Pajonk pisze:
> [...]
    > Phillipsa będzie gorsza niż IPS? Do tej pory myślałem że musi być IPS,
    > ale z tego co czytałem MVA nie są gorsze. Matryce TN wole sobie odpuścić.
    Nie są gorsze a nawet mogą być lepsze. A poza tym monitor to nie tylko
    matryca.

  • 3. Data: 2014-10-22 19:01:46
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 22/10/2014 16:49, Pajonk wrote:
> [...]
    > gorsza niż IPS? Do tej pory myślałem że musi być IPS, ale z tego co
    > czytałem MVA nie są gorsze. Matryce TN wole sobie odpuścić.

    Mam lg m2752d (moze jakie podobieństwo bedzie) i musze powiedziec ze
    czasami jak ogladam filmy a za oknem jest slonecznie to musze na maksa
    rozjasniac bo nie widze za wiele. Za to do pracy z komputerem jest w
    porzadku, matowy ekran to podstawa.

  • 4. Data: 2014-10-22 19:26:42
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > http://allegro.pl/monitor-philips-284e5qhad-mva-full
    -hd-hdmi-mhl-vga-i4663577838.html

    Off-topic: nie zdecydowałbym się kupować od sprzedawczy z 93% pozytywów.

  • 5. Data: 2014-10-22 19:30:33
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 22.10.2014 o 19:26, Uncle Pete pisze:
    -hd-hdmi-mhl-vga-i4663577838.html

    > Off-topic: nie zdecydowałbym się kupować od sprzedawczy z 93% pozytywów.

    Nie wspominając, że w wielu sklepach jest prawie stówę tańszy.

    --
    rry

  • 6. Data: 2014-10-22 19:45:16
    Od: "Pajonk" <p...@o...pl>

    Użytkownik "RR" napisał w wiadomości grup

    -hd-hdmi-mhl-vga-i4663577838.html

    > Nie wspominając, że w wielu sklepach jest prawie stówę tańszy.

    Wiem, wiem :) Linki to tylko przykład, chodziło tylko o przedstawienie
    aukcji z parametrami monitora aby ktoś mógł zobaczyć co to za model.

    Pozdrawiam
    Pajonk.

  • 7. Data: 2014-10-22 19:47:25
    Od: "Pajonk" <p...@o...pl>

    Użytkownik "2late" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > czasami jak ogladam filmy a za oknem jest slonecznie to musze na maksa
    > rozjasniac bo nie widze za wiele. Za to do pracy z komputerem jest w

    Dzięki za odpowiedź :) Phillips ma niestety ekran błyszczący, ale monitor
    mam ustawiony z daleka od okna, więc chyba nie powinno być najgorzej.

    Pozdrawiam
    Pajonk.

  • 8. Data: 2014-10-22 19:50:08
    Od: "Pajonk" <p...@o...pl>

    W dniu 2014-10-22 o 17:49, Pajonk pisze:
    > Nie są gorsze a nawet mogą być lepsze. A poza tym monitor to nie tylko
    > matryca.

    Dzięki :) Zdaje sobie z tego sprawę, dlatego wolałem zapytać tutaj.

    Może uda mi się przed zakupem zobaczyć je na żywo i porównać, podzwonie
    jutro po sklepach - może mają gdzieś na stanie.

    Pozdrawiam
    Pajonk.

  • 9. Data: 2014-10-23 07:54:15
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-10-22 19:47, *Pajonk* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Dzięki za odpowiedź :) Phillips ma niestety ekran błyszczący, ale
    > monitor mam ustawiony z daleka od okna, więc chyba nie powinno być
    > najgorzej.

    Na pewno...

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Patykiem bym nawet błyszczącego monitora nie tykał
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 10. Data: 2014-10-23 08:48:20
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pajonk" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Za LG przemawia tuner i mniejsze ramki, za to Phillips ma lepsze
    > podświetlenie 300cd oraz jeden cal więcej - kupuje do internetu i
    > oglądania filmów.

    Jeśli używasz w dzień w nasłonecznionym pokoju ma to znaczenie. Jeśli
    używasz nocami i przy słabym świetle znaczenie ma jak nisko może zejść z
    podświetlaniem, aby nie razić.

    > Acha i czy matryca MVA od Phillipsa będzie gorsza niż IPS? Do tej pory
    > myślałem że musi być IPS, ale z tego co czytałem MVA nie są gorsze.
    > Matryce TN wole sobie odpuścić.

    Oba typy mają swoje "zady" i "walety". Trudno powiedzieć jak jest w tych
    dwóch konkretnych przypadkach, tym bardziej, że matryca to nie wszystko w
    monitorze.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.