  • 11. Data: 2019-01-16 16:19:18
    Temat: Re: jak "naprawić" dysk?
    Od: Kamil <n...@t...pl>

    W dniu 2019-01-16 o 10:34, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

    > Po trzecie gra nie warta świeczki(zawieś dysk w gablocie dla
    > przyszłych pokoleń)

    Nie zorientowałeś się jeszcze, że ów Leszek Emanuel to znany troll
    wypisujący brednie, kiedy i gdzie się da? Szkoda czasu i klawiatury.

    PZDR

  • 12. Data: 2019-01-17 00:00:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olaf Frikiov Skiorvensen" 5...@4...com

    > Po pierwsze, trzeba było podać wyniki SMART.

    Po co? ;)

    > Po drugie nic z tym nie zrobisz(chyba, że chcesz
    > hackować firmware dysku lub rejestratora)

    Dysk Seagate łatwo ,,naprawić'' softem Seagate.
    Dlaczego nie można ,,naprawiać'' softem innych dysków?
    Popsute sektory dostaną nowe adresy i ósz.
    Potrzebny tylko soft producencki. (lub ,,uniwersalny'')

    Hackowanie firmware rejestratora? -- cała masa
    ludzi chwali się takimi (i podobnymi) osiągami...
    (ja akurat -- nie) IMO niekoniecznie kłamią.

    Trochę to kiepskie rozwiązanie, bo nie rejestrator
    jest uszkodzony, ale dysk.

    Hackowanie firmware dysku? -- imo trzeba mieć motywację... ;)

    IMO hackowanie firmware dysku jest niepotrzebne.
    (wystarczy zmienić to, co jest na talerzach)

    > Po trzecie gra nie warta świeczki

    IMO niekoniecznie. Dysk może byc uszkodzony
    w jednym miejscu i dobry w pozostałych.

    > (zawieś dysk w gablocie dla przyszłych pokoleń)

    [skoro tyle gadania i zero efektu -- popieram gablotę!
    mógłbym nawet odkupić dysk -- do utylizacji, rzecz jasna,
    po cenie szmelcu, coby nie używać szlachetnej nazwy 'złom';
    u mnie być może śmigałby jeszcze do końca mych dni na tej
    dziwnej planecie; 1 TB to sporo... akurat tyle potrzebuję...]

    --