  • 11. Data: 2009-09-08 14:26:39
    Temat: Re: jak optymalizować ze względu na znany warunek w wielokrotnie powtarzanym bloku? [2]
    Od: gupi man'a'go <2...@i...sk>

    "Filip Sielimowicz" zaprogramował/a:
> [...]
    > na Twoje pytania(?). Musiałbyś się wpierw mocno skupić. Za dużo piszesz
    > i za dużo tematów poruszasz jednocześnie. Właściwie to nie wiadomo, o co
    > Ci chodzi. Szanuj czas innych ludzi - a sam też na tym zyskasz.
    >
    > Proponuję na początek proste ćwiczenie: zadawaj jedno pytanie w jednym
    > poście
    > i nie pisz z czym Ci się to kojarzy. Twoje skojarzenia chyba nic tu nie
    > wnoszą
    > a tylko gmatwają. No chyba, że o to Ci chodzi - żeby pogadać sam ze
    > sobą. To mam Cię wrzucić do KF'u ? Jakbyś mi radził ? (jednym krótkim
    ty nie masz nic do powiedzenia w ramach moich decyzji, więc nie wysilaj
    się-- tłum i tak zobaczy, jak starasz się utrzymać swoja pozycję trola,
    nie potrafiąc zrozumieć cudzych wypowiedzi na tematy w danej grupie. :-)
    lepiej było dla ciebie nie zaczynać rozmowy ze mną :-) niż niby rozma-
    wiać, a następnie atakować nie rozumiejąc niczego o czym piszę.
    :-) ponieważ teraz tłum czytelników nie-troli, lecz programistów, już
    cię --wydaje mi się-- pogrążył ze względu na niewiedzę. :-)
    ciekawe co jeszcze wymyślisz, by do mnie napisać nie na temat. :-)
    --
    qo |) CPL<=dataDPL CPL==/>=codeDPL:conform'/nc';max=CPL! AV0ID bHp
    _x/ , CPL<=TSS,gateDPL CPL>=/==dest_DPL:/(jmp&nc') ,RPL!- #GP -o0o
    | ng __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -x86-, EV3RY o0o
    ,__ -- __ -- Current/Requested/DescriptorPrivilegeLevel C/R/DPL , d4y m:#=

  • 12. Data: 2009-09-08 14:53:05
    Temat: Re: jak optymalizować ze względu na znany warunek w wielokrotnie powtarzanym bloku? [3]
    Od: gupi man'a'go <2...@i...sk>

> [...]

    cię --wydaje mi się-- pogrążył ze względu na niewiedzę. :-)
    ciekawe co jeszcze wymyślisz, by do mnie napisać nie na temat. :-)
    PS moje wiadomości są automatycznie usuwane? czy nadal jest cenzura?

  • 13. Data: 2009-09-09 09:21:24
    Od: "Filip Sielimowicz" <s...@t...tez.wp.pl>

    Użytkownik "gupi man'a'go" <2...@i...sk> napisał w wiadomości

    PLONK ;)
    Jesteś dla mnie zbyt abstrakcyjny ;) Ew. możemy przyjąć, że zbyt
    zaawansowany, jeśli tak wolisz ;)