  • 1. Data: 2004-05-31 19:54:43
    Temat: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Nie no to juz przegiete na moj gust

    czy to mozliwe zeby operator co infrastrukture _dostal_ od Panstwa, albo od
    przyszlych klientow, serwowal usluge po cenach nizszych niz cennikowa
    dzierzawa toru ?

    nawet gdybym chcial swiadczyc usluge 128 kbit tansza od tepsy to sie nie
    da - dzierzawa najkrotszego kabla kosztuje mnie wiecej niz miesiecznie
    neostrada 128 !!!

    mam nadzieje ze unia troszke u nas posprzata, tudziez ze ktos przetrze szlak
    i zaskarzy ta firme o dumping cen, praktyki monopolistyczne i nieuczciwa
    konkurencje

    dzisiaj mnie trafilo jak mi wywiad o tory wrocili twierdzac ze lokalizacje
    sa na osobnych centralach
    (a nie sa, nawet numery prawie kolejne maja !)

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 2. Data: 2004-05-31 20:13:44
    Temat: Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 31 maj 2004 roku,
    kiedy to Mateusz Swatek posłał(a) w świat wiadomość

    > mam nadzieje ze unia troszke u nas posprzata, tudziez ze ktos przetrze szlak
    > i zaskarzy ta firme o dumping cen, praktyki monopolistyczne i nieuczciwa
    > konkurencje

    Chwila, moment.
    Aby nie zagalopowałeś się za daleko?

    Nie tak dawno tysiące internautów pisało listy do Marszałka, że dzięki TP
    mamy najdroższy dostęp do internetu w Europie.
    A ty domagasz się, by UE doprowadziła do podwyżek cen?!

    Zaprzyjaźniona wróżka spojrzała w szklaną kulę i zawyrokowała, że dużego
    poparcia "użyszkodników" mieć nie będziesz.

    MSPANC

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 3. Data: 2004-05-31 20:23:48
    Od: The Watcher <W...@i...loop.dot.net>

    Użytkownik Janusz - Vahanara napisał:

> [...]
    > mamy najdroższy dostęp do internetu w Europie.
    > A ty domagasz się, by UE doprowadziła do podwyżek cen?!

    Jest kilka aspektów tej sprawy:
    * TP S.A. blokuje dostęp do własnej instrastrukty (ostatniej mili)
    * TP S.A. równoczenie sprzedaje dostęp do infrastruktury + Internet
    klientom indywidualnym TANIEJ niż "operatorom" lokalnym ->
    praktyki monopolistyczne, jak ten sam drut może kosztować kilka razy
    więcej w zależności do cego ma służyć ??
    * (p)osły zapewniły nam że bycie operatorem małym/średnim prawie się
    nie opłaca, ustanowienie zwolnienia z VAT było czystym kretynizmem i
    prezentem dla TP S.A. (IMHO powinno się za to zaskarżyć do trybunału
    europejskiego za "niedozwolone finansowanie", przez _zarżnięcie_
    konkurencji)
    * już niedługo klient znów będzie miał wybór tepsa, tepsa albo tepsa
    gdyż lokalnie sieci padną, dobite przez państwo

    > Zaprzyjaźniona wróżka spojrzała w szklaną kulę i zawyrokowała, że dużego
    > poparcia "użyszkodników" mieć nie będziesz.

    Poparcie myślących będzie miał.

    Pół roku temu sam chciałem założyć firmę oferującą dostęp do Internetu
    na terenie osiedla/masta i teraz widzę że wtopiłbym kasę.

    --
    "Gdyby marzycieli brać serio, musiano by wydatnie rozbudować Izby
    Wytrzeźwień." (Horacy Safrin)

  • 4. Data: 2004-05-31 20:24:53
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    On Mon, 31 May 2004 22:13:44 +0200, Janusz - Vahanara wrote:

    > Nie tak dawno tysiące internautów pisało listy do Marszałka, że dzięki TP
    > mamy najdroższy dostęp do internetu w Europie.
    > A ty domagasz się, by UE doprowadziła do podwyżek cen?!

    Nie. Do obniżek cen na dostęp szerokopasmowy.

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl

  • 5. Data: 2004-05-31 20:38:05
    Od: f...@i...pl

    On Mon, 31 May 2004, Janusz - Vahanara wrote:
    > Zaprzyjaźniona wróżka spojrzała w szklaną kulę i zawyrokowała, że dużego
    > poparcia "użyszkodników" mieć nie będziesz.

    No nic dziwnego ze tak sie tam u Was "dzieje" skoro korzystacie
    z wrozek....

    W.

  • 7. Data: 2004-05-31 20:42:47
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 31 maj 2004 roku,
    kiedy to Marcin 'Qrczak' Kowalczyk posłał(a) w świat wiadomość

    > Nie. Do obniżek cen na dostęp szerokopasmowy.

    Przecież - według niektórych - już dziś cena jest dumpingowa.

  • 6. Data: 2004-05-31 20:42:47
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 31 maj 2004 roku,
    kiedy to The Watcher posłał(a) w świat wiadomość

    > Jest kilka aspektów tej sprawy:
    [ciach]

    A wiesz, co to obchodzi Kowalskiego?

    Wybrał supermarket zamiast "baby z jajami" na straganie, podobnie wybierze
    TP zamiast "providera z bajtami" na osiedlu.

    > Poparcie myślących będzie miał.
    Gdzie w grę wchodzą własne pieniądze Kowalskiego, tam ideologia idzie spać.

    > Pół roku temu sam chciałem założyć firmę oferującą dostęp do Internetu
    > na terenie osiedla/masta i teraz widzę że wtopiłbym kasę.
    Pogratulować rozsądku i trzeźwej oceny rynku.

    BTW, nikt nie każe nikomu brać sygnału od TP.
    Za drogo? Crowley, Pro Futuro lub inni też mogą wprowadzić "promocyjne"
    stawki. ;-)

  • 8. Data: 2004-05-31 20:53:27
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Janusz - Vahanara" <v...@o...gapp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mamy najdroższy dostęp do internetu w Europie.
    > A ty domagasz się, by UE doprowadziła do podwyżek cen?!

    moment, tu nie chodzi o cene internetu, tu chodzi o cene dostepu do medium
    transmisyjnego

    mam nadzieje ze kiedys zarowno tpsa, polpak i dowolny operator beda na
    rownych prawach kupowaly dostep do miedzi od firmy infrastruktura

    W PKP tak ma byc, czemu tez nie w TP

    tylko szkoda ze sprzedali Francuzom ktorzy maja kure co znosi jajka prawie
    zlote

    ale kolego sympatyczny zaufaj , gdyby do tego doszlo dlugo i obficie plulbys
    sobie w brode ze podpisales cyrograf

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 9. Data: 2004-05-31 20:59:17
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    > mam nadzieje ze kiedys
    (...)
    > tylko szkoda ze sprzedali Francuzom
    (...)
    > ale kolego sympatyczny zaufaj , gdyby do tego doszlo
    (...)

    A gdyby Kopernik była kobietą...

    Wake up!

    To jest rynek. Tu leje sie krew.
    Tu drapieżnik pożera kolejnego osiedlowego providera.

  • 10. Data: 2004-05-31 21:24:19
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    On Mon, 31 May 2004 22:42:47 +0200, Janusz - Vahanara wrote:

    > Przecież - według niektórych - już dziś cena jest dumpingowa.

    Chciałem już napisać, że coś Ci się pomyliło, bo dumpingowa to jest
    Neostrada, ale doszedłem do wniosku, że *zawsze* będziesz wychwalał
    TPSA, bez względu na fakty, więc szkoda dalszej dyskusji z betonem.
    *PLONK*

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl