  • 1. Data: 2004-05-31 15:54:30
    Temat: pakiety TP SA - wypowiedz się!
    Od: "Maja " <m...@W...gazeta.pl>

    czy ktoś z Was korzysta z pakietów interetowych Telekomunikacji Polskiej
    http://www.tp.pl/dom/internet/pakiety_internetowe/
    i chciałaby się podzielić wrażeniami biorąc udział w badaniu focusowym?
    Polega ono na tym, że zbiera się grupa osób i dyskutuje. Trwa ok 2 godzin i
    jest płatne 60 zł za całość. Poszukiwana osoba musi być z Warszawy lub okolic
    i mieć powyżej 30 lat.
    Zainteresowane osoby proszę o tel. 502 826 006 lub e- mail m...@g...pl

  • 2. Data: 2004-05-31 16:48:57
    Temat: Re: pakiety TP SA - wypowiedz się!
    Od: VoMi7 <v...@N...pl>

    Maja wrote:

> [...]
    > jest płatne 60 zł za całość. Poszukiwana osoba musi być z Warszawy lub okolic

    a pozniej skreci sie z tego reklame w stylu Blendamed czemu pasta bez
    opakowania jest tansza ? albo o dosi ;P

    --
    VoMi7

  • 3. Data: 2004-05-31 16:57:18
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Maja wrote:
    > czy ktoś z Was korzysta z pakietów interetowych Telekomunikacji Polskiej
    > http://www.tp.pl/dom/internet/pakiety_internetowe/
    > i chciałaby się podzielić wrażeniami biorąc udział w badaniu focusowym?

    Wiem że to OT ale ja bardzo chętnie podzielę się wrażeniami z działalności
    służb finansowych TP SA, które nie pobierają mi z konta faktur a potem
    ślą obciążenia na odsetki karne za zwłokę.

    > Polega ono na tym, że zbiera się grupa osób i dyskutuje. Trwa ok 2 godzin i
    > jest płatne 60 zł za całość. Poszukiwana osoba musi być z Warszawy lub okolic
    > i mieć powyżej 30 lat.
    Mam powyżej 40 lat i chętnie odbędę badania (ale na wybrany przez mnie temat
    jak powyżej) nawet za symboliczną złotówkę.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 4. Data: 2004-05-31 17:48:22
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Andrzej Bursztynski wrote:

    > Mam powyżej 40 lat i chętnie odbędę badania (ale na wybrany przez
    > mnie temat jak powyżej) nawet za symboliczną złotówkę.

    taaa, a potem moze faktycznie wystapisz w reklamowce jako "ten zly" ;-)

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 5. Data: 2004-05-31 18:32:34
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Maja " <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Polega ono na tym, że zbiera się grupa osób i dyskutuje. Trwa ok 2 godzin
    > jest płatne 60 zł za całość. Poszukiwana osoba musi być z Warszawy lub

    sadze ze sa tu cale tlumy korzystajacych z w/w pakietow ;)
    niemniej dyskusje n/t naszego kochanego operatora to nawet za darmo by
    poprowadzili

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 6. Data: 2004-05-31 18:50:31
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Adam Paluch wrote:

    > taaa, a potem moze faktycznie wystapisz w reklamowce jako "ten zly" ;-)

    No, no - w reklamówce nie zadowolę się taką symboliczną zapłatą
    ale mogę pokazowo kogoś zdrowo opieprzyć bo się od dawna bardzo
    należy. -))

  • 7. Data: 2004-05-31 18:51:47
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Mateusz Swatek wrote:

    > sadze ze sa tu cale tlumy korzystajacych z w/w pakietow ;)

    Ja na przykład zdecydowanie chętniej używam pakietów z oferty TCP
    ale takimi UDP czy ICMP też czasami nie pogardze. -)

  • 8. Data: 2004-05-31 20:48:40
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Maja wrote:

    [...]
    > i chciałaby się podzielić wrażeniami biorąc udział w badaniu focusowym?
    > Polega ono na tym, że zbiera się grupa osób i dyskutuje. Trwa ok 2 godzin
    > i jest płatne 60 zł za całość. Poszukiwana osoba musi być z Warszawy lub

    Phi... Cienko. 30 zeta za godzinę ? Jakiś miesiąc temu, gdy zaproszono mnie
    na badanie focusowe płacono 190 zł za 1,5h plus dano jeść i pić całkiem
    niezgorzej.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 9. Data: 2004-05-31 22:07:40
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    Użytkownik Maja napisał:

    > czy ktoś z Was korzysta z pakietów interetowych Telekomunikacji Polskiej
    > http://www.tp.pl/dom/internet/pakiety_internetowe/

    wprowadzili neo 128 w cenie pakietów i chcą robic badania...albo
    samobójcy albo szaleńcy

  • 10. Data: 2004-06-01 03:33:08
    Od: RusH <l...@p...pl>

    wojtek <g...@z...pbz> wrote :

    > wprowadzili neo 128 w cenie pakietów i chcą robic badania...albo
    > samobójcy albo szaleńcy

    pisze sie idioci, albo TP - to sa synonimy

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/