  • 1. Data: 2004-05-31 20:26:16
    Temat: Re: tpsa - "nowe" logo
    Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl>

    On Mon, 31 May 2004 22:19:52 +0000, *peter* wrote:

    > www.tp.pl oraz www.francetelecom.com, eh...

    Wstrząsające. Polski Internet zamarł... :-)

    --
    Dariusz Laskowski
    darlas at post.pl Maszyny powinny pracować.

  • 2. Data: 2004-05-31 22:19:52
    Temat: tpsa - "nowe" logo
    Od: peter <p...@t...chaos.pl>

    www.tp.pl oraz www.francetelecom.com, eh...

  • 3. Data: 2004-05-31 23:01:33
    Od: tm <m...@p...fm>

    On Mon, 31 May 2004 20:26:16 +0000 (UTC), Dariusz Laskowski wrote:

    > Wstrząsające. Polski Internet zamarł... :-)

    "Naszym celem jest budowa wizerunku marki, która:
    [...]
    - jest godna zaufania, dotrzymuje obietnic i jest społecznie
    odpowiedzialna (bo ma swoje zobowiązania związane z historią oraz jest
    jedną z największych polskich firm)."

    Teraz to ja zamarłem, bo zwątpiłem, o jaką to firmę chodzi ;-)

    --
    Tom