  • 1. Data: 2014-11-01 18:56:39
    Temat: jak tam wszyscy żywi?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    kolejno odlicz!

    fpisujcie miasta

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach?

  • 2. Data: 2014-11-01 19:22:01
    Temat: Re: jak tam wszyscy żywi?
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    B-B i okolice - zaskakująco spokojnie. Pomijając fakt, że korki,
    ludziska jeżdżą jak kapelusznicy (nie obrażając kapeluszników) ;) to
    chyba tak powinna wyglądać kultura na drodze.
    Policji na drogach nie było, jedynie SM w obrębie cmentarzy,
    zadziwiające doprawdy.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 3. Data: 2014-11-01 20:12:08
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Łódź i Bełchatów bez problemów. Na drogach luźno, a pod cmentarzami o dziwo da się
    zaparkować, no chyba, że ktoś chce pod samą bramę lub nagrobek podjechać :).
    To chyba zasługa weekendu, można sobie rozłożyć na 2 dni odwiedziny.

  • 4. Data: 2014-11-01 23:56:02
    Od: tá´Ź

    PiteR wrote:

    > fpisujcie miasta

    CZCZEW

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2014-11-02 12:53:28
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-11-01 o 18:56, PiteR pisze:

    > kolejno odlicz!
    > fpisujcie miasta

    [']

  • 6. Data: 2014-11-02 16:56:37
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-11-01 18:56, PiteR pisze:
    > kolejno odlicz!
    >
    > fpisujcie miasta

    Bielsko-Biała, spokojnie chociaż jak dzisiaj szedłem przez las to
    słyszałem na granicy Bielska i Kóz, jak strasznie syreny wyły chyba coś
    sie stało.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 7. Data: 2014-11-03 14:43:27
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-11-02 16:56, janusz_k pisze:

    > Bielsko-Biała, spokojnie chociaż jak dzisiaj szedłem przez las to
    > słyszałem na granicy Bielska i Kóz, jak strasznie syreny wyły chyba coś
    > sie stało.

    podsumowanie:
    badania przeprowadzone przez firmę PiteR z p.m.s wykazały, że dzięki
    wzmożonym kontrolom i fotoradarom weekend był bardzo bezpieczny. Ach ta
    statystyka :)

    Łukasz

  • 8. Data: 2014-11-03 16:32:47
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > podsumowanie:
    > badania przeprowadzone przez firmę PiteR z p.m.s wykazały, że dzięki
    > wzmożonym kontrolom i fotoradarom weekend był bardzo bezpieczny. Ach ta
    > statystyka :)

    A ja w sobotę wieczorem akurat pierwszy raz w życiu niemal nie miałem
    wypadku, kiedy na S7 w okolicach Grójca pełnoletni polo postanowił
    włączyć się do ruchu od razu na lewy pas, bezpośrednio pod mój zderzak.
    W ogóle jakoś nerwowo było na drogach.

  • 9. Data: 2014-11-03 17:00:54
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Ja wracałem A4 Tarnów> Kraków w niedziele o 16.
    Prawy pas jechał 110 km/h (na tempomacie)
    chyba że TIR albo autobus się trafił
    Lewy trochę szybciej ale im bliżej było Krakowa tym pole manewru mniejsze.

    Najbardziej mnie rozpieprzył Pan który miał włączony lewy kierunkowskaz
    na lewym pasie czyli niby chce jechać szybciej. (ja byłem na prawym).

    Rozumiem jak by to była sobota ale facet miał przed sobą jakąś setkę aut.
    Głupi czy pierwszy raz jechał w korku.

  • 10. Data: 2014-11-03 19:20:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Uncle Pete pisze tak:

    > A ja w sobotę wieczorem akurat pierwszy raz w życiu niemal nie
    > miałem wypadku

    W sobotę miałem trzy ciepłe sytuacje. To dosyć dużo jak na jeden dzień.
    A przejechałem tylko 178km.

    Trochę się dziwię wykształciuchom i dresikom w nowszych autach że
    zapylają po bezdrożach Warmii aż kolanka ząbki wybijają. Zawieszenie do
    remontu co pół roku ale kto bogatemu zabroni ;)