  • 11. Data: 2015-02-28 12:05:28
    Temat: Re: jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MarekP,

    Saturday, February 28, 2015, 11:48:36 AM, you wrote:

    > buhahahaha :)))) w 99% jak jest tel w podkłokietniku to nie wazne czy to
    > audi czy bmw czy jakies inne

    *PLONK!* idiocie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2015-02-28 12:09:41
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    sam jestes idiota !!!

    i lepiej zamknij ryj !!!!

  • 13. Data: 2015-02-28 12:33:40
    Od: Przemek <p...@g...com>

    A każdy mężczyzna z widłami to Posejdon?

  • 14. Data: 2015-02-28 12:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MarekP m...@n...pl ...

    > bo kto tak powiedział ?? pokaz mi taka osobe ew gdzie tak pisze ????

    Zacznij od przeczytania netykiety oraz od zgloszenia reklamacji do rodziców
    ze wzgledu na swoje wychowanie.
    Potem przemysl i wróc.

    PW.

  • 15. Data: 2015-02-28 13:30:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 28 Feb 2015, MarekP wrote:

    > bo kto tak powiedział ?? pokaz mi taka osobe ew gdzie tak pisze ????

    A, rozumiem.
    Błąd Jacka, że nie posłał Cię do LetMeGoogleThetForYou ;)
    Winny jak nic.

    Idzie to tak:

    http://lmgtfy.com/?q=rtfm+zadawa%C4%87+pytania
    ->
    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    Cała reszta objaśnień też tam jest.

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2015-02-28 13:38:10
    Od: takadum <t...@t...takadum>

    Nigdy nie wyjmowałem, bo nie mam podkłokietników,
    ale ciekawość zmusza do zadania pytania:

    Co to jest ten podkłokietnik? Miejsce na oparcie kłów?

    T.

  • 17. Data: 2015-02-28 14:23:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MarekP m...@n...pl ...

    > sam jestes idiota !!!
    >
    > i lepiej zamknij ryj !!!!

    Czyli jednak cham...

  • 18. Data: 2015-02-28 15:41:00
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-02-28 o 10:29, MarekP pisze:
    > bo kto tak powiedział ?? pokaz mi taka osobe ew gdzie tak pisze ????

    Tak powiedziałem ja.

    Dyrektor Internetu

  • 19. Data: 2015-02-28 16:14:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-28 o 12:33, Przemek pisze:
    > A każdy mężczyzna z widłami to Posejdon?

    Nie, ale każdy mylący trójząb z widłami to i.....,
    napiszmy inteligentny inaczej.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2015-02-28 22:01:52
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-02-28 o 10:29, MarekP pisze:
    > bo kto tak powiedział ?? pokaz mi taka osobe ew gdzie tak pisze ????
    Kto ?

    Ale pewnie za tępy jesteś żeby to zrozumieć.