  • 51. Data: 2018-12-01 10:11:28
    Temat: Re: jak zwykle, material na flame :)
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > A tu wersja hipsterska:
    > :-)
    >
    > http://www.zwiedzaniewkrakowie.pl/dorozki-w-krakowie
    /

    U nas na Mazowszu to nadal narzędzie pracy ))

  • 52. Data: 2018-12-01 10:14:34
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Cud i wyjatek :-P
    >
    > Teraz predzej zobaczysz wies, gdzie nie ma ani jednego konia.

    Tu wszystko jest. I ciągnik Zetor sąsiada rocznik 1957, i jakiś
    młodzieniec zasuwający klimatyzowanym Deerem ))

  • 53. Data: 2018-12-01 10:26:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Dec 2018 10:10:18 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > Nadal jeżdżą, tylko przestałem im robić zdjęcia. A sąsiad ma ciągnik
    > Zetor rocznik 1957, też nadal na chodzie. I stale słyszę
    > charakterystyczne odgłosy furmanki i tego ciągnika.

    Ale konia ma ?

    Bo w ciagniku chyba ma lusterka, to ostrzec go mozna migaczem.

    J.

  • 54. Data: 2018-12-01 11:04:35
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ale konia ma ?
    >
    > Bo w ciagniku chyba ma lusterka, to ostrzec go mozna migaczem.

    Konia nie ma, furmanka należy do kogoś innego. Ale w tych okolicach koni
    jest sporo, jest kilka stadnin. Ciągnik sąsiada żadnych lusterek nie ma,
    nawet świateł z tyłu. Podejrzewam, że ostatni przegląd miał jeszcze za
    komuny.

  • 55. Data: 2018-12-01 20:14:15
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-23 o 23:07, s...@g...com pisze:
    > https://youtu.be/Q8lVK1N2zhw?t=34
    >
    > Mozna tam wylapac klatke gdzie samochody sa rowno ze soba a akurat
    sie podwojna ciagla konczy.

    Tu podobne zdarzenie wyprzedzanie na trzeciego, tyle że kierownik
    pizdowaty przybrał pobocza i stracił panowanie, zepchnął dwóch
    wyprzedzanych do rowu.

    https://youtu.be/gwUA4EwrVhQ

    od 35 sek.

    --