  • 1. Data: 2019-10-04 20:15:48
    Temat: jaka karte sim nabyc?
    Od: Mark J <m...@g...com>

    bede w Polsce 3 tygodnie mam Tmobile usa unlocked phone z sim jaka sim karte kupic w
    Polsce zeby uzywac do lokalnych rozmow?

  • 2. Data: 2019-10-04 21:16:53
    Temat: Re: jaka karte sim nabyc?
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 04.10.2019 20:15, Mark J wrote:
    > bede w Polsce 3 tygodnie mam Tmobile usa unlocked phone z sim jaka sim karte kupic
    w Polsce zeby uzywac do lokalnych rozmow?
    A na czym Ci najbardziej zależy?
    Połączenia, SMS, Internet?
    I ile (mniej więcej)?

    Pamiętaj, że w Polsce obowiązkowa rejestracja numeru, więc oprócz zakupu
    startera (karty SIM) trzeba będzie ją zarejestrować. Można to zrobić np.
    na poczcie, w salonie operatora, w niektórych sklepach.

  • 3. Data: 2019-10-05 01:53:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mark J" 1...@g...co

    > bede w Polsce 3 tygodnie

    Możesz przenieść się do Orange (choćby znikąd)
    i wziąć 100 pln na miesiąc. Gdybyś uznał, że te
    3 tygodnie Ci nie wystarczą, możesz przenieść
    się (tym razem już z Orange) do Play, aby wziąć
    200 pln na kolejne 2 miesiące...

    Orange daje 2 GB na rok, zaś Play -- 20 GB na 2 miesiące.

    -=-

    Zaoszczędzony czas i zaoszczędzone pieniądze
    możesz przeznaczyć na przyjemności. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 4. Data: 2019-10-06 11:53:43
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    > się (tym razem już z Orange) do Play, aby wziąć
    > 200 pln na kolejne 2 miesiące...
    >
    > Orange daje 2 GB na rok, zaś Play -- 20 GB na 2 miesiące.

    Procedura jest taka: Idziesz do kiosku Inmedio (bywają na lotniskach)
    lub salonu i kupujesz starter T-Mobile za 5 PLN (różowy i taką białą
    ósemką na obwolucie). Oczywiście rejestrujesz. Pakujesz do telefonu,
    czekasz około pół godziny i masz do końca dnia uruchomienia + 5
    kolejnych dni rozmowy i smsy bez limitu, i jakieś bajty. Nic nie musisz
    doładowywać. W tych dniach ogarniasz się, gdzie jest salon Play. Idziesz
    tam i przenosisz numer. Jak przeniosą - wklepujesz *111*340*1# i masz
    200 zł na rozmowy i 20 GB. Dodatkowo wklep #002# (wyłącza pocztę
    głosową) i wyślij SMS pod numer 8042 o treści STOP NOTKA, by wyłączyć
    ich idiotyczną usługę (ciągle na niektórych kartach jest włączona
    domyślnie).

    Alternatywą jest przeniesienie do Orange, ale tego nie praktykowałem.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2019-10-07 04:36:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" qncdj7$p9t$...@g...aioe.org

> [...]
    > uruchomienia + 5 kolejnych dni rozmowy i smsy bez limitu, i jakieś bajty. Nic nie
    musisz doładowywać. W tych dniach ogarniasz się,

    Po co iść do TM? Starter TM można qpić (albo otrzymać w prezencie) w Play.
    Ponoć pełna obsługa -- wybierasz nr TM (lub inny) z tych, które oferuje
    Play, po czym spokojnie czekasz -- wszelkie formalności (rejestrację
    w TM; aktywację i zlecenie przeniesienia z TM do Play) przejmuje na
    siebie obsługant Play... Po paru dniach podmieniasz SIMkę i aktywujesz
    Bonus...

    IMO jeśli startować z istniejącego numeru -- to z VM.

> [...]
    > jest włączona domyślnie).

    > Alternatywą jest przeniesienie do Orange, ale tego nie praktykowałem.

    Praktykowałem wielokrotnie -- do Orange można przenieść numer znikąd
    lub rozmnożyć numerację poprzez odstąpienie od przeniesienia chyba na
    co najmniej 2 dni przed przeniesieniem...

    Próbowałem przenieść numery, które nie dostały zezwolenia na opuszczenie,
    co zaowocowało pojawieniem się innych numerów w Orange.

    Można w salonie (szkoda czas) i można via net -- znacznie łatwiej.

    Salonowe przeniesienie do Play trwa znacznie szybciej niż salonowe
    do Orange, więc można spokojnie w salonie, jeśli nie ma akurat kolejki.

    Salonowe przeniesienie do TM to masakra -- podobnie z późniejszą obsługą...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-10-08 02:05:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" qncdj7$p9t$...@g...aioe.org

    > Procedura jest taka: Idziesz do

    Lidla czy Biedronki lub Kauflandu itp., wyjmujesz złotówki
    z wózków, kupujesz mleko (6 złych za 4 litry) idziesz do
    Orange, gdzie zlecasz przeniesienie dowolnego numeru,
    bierzesz SIMkę, wkładasz do telefonu, odpalasz bonus
    (100 zł na miesiąc) a po miesiącu przenosisz do Play,
    gdzie odpalasz bonus (200 zł na dwa miesiące) i, zanim
    te dwa miesiące miną, zlecasz przeniesienie do A2M,
    gdzie masz kolejny miesiąc...

    https://youtu.be/pgciq_leSL8?t=41
    Bal u Pana Boga (Live) - Kaczmarski, Gintrowski, Łapiński

    Możesz nie pić mleka ;) za blask, ale co mi do tego. ;)

    Mleko zamienić możesz na kefir lub jogurt -- jogurtowe
    chcą wyższej temperatury, ale teraz jest zima, więc
    możesz na kaloryferze...

    https://youtu.be/4P2yn0mRqTI
    Jan Kaczmarek Ballada o Mleczarzu

    Mleko możesz przekąsić czekoladą z Lidla -- 95%...
    Dla mnie nieskończenie smaczna... Ostatecznie
    możesz przekąsić czekoladą z orzechami laskowymi...

    -=-

    Gdzież te czasy, gdy Szarytki dawały 6 pln za okołozakupowy
    pobór... ;) A Baśka w przechodniów rzucała orzechami...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-10-08 12:39:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-10-04 20:15, Mark J wrote:

    > bede w Polsce 3 tygodnie mam Tmobile usa unlocked phone z sim jaka sim karte kupic
    w Polsce zeby uzywac do lokalnych rozmow?

    Trafiłeś na złą grupę :) - tu Ci namącą w głowie - zwłaszcza
    przenosinami numeru do innej sieci w czasie trzytygodniowego pobytu :)

    Kup jakikolwiek starter prepaid - Plus, T-Mobile, Orange lub Play
    ewentualnie inny :), zarejestruj doładuj i używaj.
    Na szczęście w PL telefonia mobilna jest bardzo tania i pokrycie jest
    praktycznie 100%. Jeśli przepłacisz to będą to pojedyncze złotówki.
    Nie zapłacisz $60 jak ja za numer w ATT na trzy tygodnie jazdy po
    zachodzie USA gdzie zasięg miałem tylko chwilowo w miastach - nie
    dotyczy Page AR :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 8. Data: 2019-10-08 12:45:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-08 o 12:39, Mirek Ptak pisze:
    > Nie zapłacisz $60 jak ja

    Chyba że nie włączy sobie jakieś pakietu no limit, to wówczas przepłaci.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2019-10-08 14:12:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-10-08 12:45, Liwiusz wrote:

    > Chyba że nie włączy sobie jakieś pakietu no limit, to wówczas przepłaci.

    Nie aż tyle :)
    No chyba, że będzie siedział w Ustrzykach, czy innej Medyce i złapie
    Ukraińską sieć :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 10. Data: 2019-10-08 19:21:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mirek Ptak" qnhp1b$t4v$1$k...@n...chmurka.net

    > Trafiłeś na złą grupę :)

    IMO na każdej grupie jest tak samo -- radzą
    qpowanie, ale sami nie płacą za swe nabytki.

    Można ich popytać o metody doładowcze -- wówczas
    okaże się, że niekoniecznie są mocni w temacie...

    Rebtel splajtował w Polsce -- ciekawe, ;) dlaczego,
    skoro wszyscy chętnie płacą szmalem miast kombinowaniem...

    --