  • 1. Data: 2010-11-08 17:47:21
    Temat: jakby ktoś szukał taniego toczydła
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Od razu mówię, że nie mam nic wspólnego z tym autem ani żadnego interesu w
    jego sprzedaży, ale ktoś ostatnio szukał czegoś taniego do jeżdżenia, a to
    wygląda okazyjnie, więc...

    Stoi w DC na parkingu przy stacji metra Wawrzyszew (vis-a-vis wolumenu)
    almera z karteczką:

    SPRZEDAM OKAZJA
    Nissan Almera, 1998 r., MR'99 GX, 1,4 (gaz)
    cena 3500zł
    ubezpieczenie OC do 15.01.2011 r.
    tel. 504 480 614

    Ceny na allegro sporo wyższe za ten rocznik, więc może to być faktycznie
    dobra oferta. Dodam jeszcze że sedan, kolorek wiśniowy (chyba) - było ciemno
    i mokro, więc się bardzo nie przyglądałem, ale że to rzut laptopem ode mnie,
    to jakby ktoś był zainteresowany, to popatrzę jutro czy moje amatorskie oko
    jakichś grubszych przygód nie zauważy ;)

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!