  • 1. Data: 2010-02-18 14:47:55
    Temat: brać, nie brać?
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    pora kupić ładowarkę...
    http://www.allegro.pl/item918110084_gp_powerbank.htm

    (nie mam nic wspólnego ze sprzedawcą ;-)

    Włodek

  • 2. Data: 2010-02-18 16:10:04
    Temat: Re: brać, nie brać?
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > pora kupić ładowarkę...
    > http://www.allegro.pl/item918110084_gp_powerbank.htm

    jeśli "mikroprocesorowość" tej ładowarki jest podobna do wcześniejszych
    wersji tego typu (wykorzystujących chyba tylko timer), to nie warto.
    Ładuje długo, wyjmiesz akumulatorki i testowo włożysz z powrotem - znowu
    ładuje długo i tak aż do ich zarżnięcia :)

    e.

  • 3. Data: 2010-02-18 16:11:50
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:hljoad$f3$1@atlantis.news.neostrada.pl,
    entroper <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll> nabazgrał:
> [...]
    > to nie warto. Ładuje długo, wyjmiesz akumulatorki i testowo włożysz z
    > powrotem - znowu ładuje długo i tak aż do ich zarżnięcia :)

    Przepraszam za zaśmiecanie, ale poszukałem na elektrodzie, ktoś wrzucił
    schemat... 3 tranzystory i kilka rezystorów, taka to "mikroprocesorowość"!

    Włodek

  • 4. Data: 2010-02-18 16:24:28
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    > Przepraszam za zaśmiecanie, ale poszukałem na elektrodzie, ktoś wrzucił
    > schemat... 3 tranzystory i kilka rezystorów, taka to
    "mikroprocesorowość"!

    zgłoś naruszenie zasad :)

    e.

  • 5. Data: 2010-02-18 21:22:47
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > pora kupić ładowarkę...
    > http://www.allegro.pl/item918110084_gp_powerbank.htm
    >
    > (nie mam nic wspólnego ze sprzedawcą ;-)
    >
    > Włodek

    nie nie nie i jeszcze raz nie.
    rAz tam niema mikroprocesora
    dwa: kup taką ładowarkę ktora ładuje jeden paluszek (nie parami) i
    "widać" jak bardzo sie naładował. odżałuj kase ale bądź zadowolony z
    ładwowarki i z zaufania( albo nie) którym darzysz akumulatorki.
    ToMasz

  • 6. Data: 2010-02-18 22:13:39
    Od: a...@p...pl

    kup sobie ladowarke BC-700 lub BC-900 i bedziesz zadowolony. Ja mam
    BC-700 juz 3 lata i jestem kontent i do tego Sanyo Eneloop.

    Jedyne co mnie sie niepodoba, to to, ze jak akku lezal dlugo i ma b.
    niskie napiecie lub jest na zero, to ladowarka nie ruszy z ladowaniem.
    I wtedy trzeba na chwile zapakowac do jakiegos telefonu i odlozyc na
    baze....a potem do ladowarki.

    Daloby sie to ominac, gdyby w firmwarze ladowarki bylaby opcja
    wymuszenie zalaczenia ladowania np. poprzez dlugie przytrzymanie
    przycisku danej celi. Reszta fjest ok. Jak od samego poczatku bedziesz
    ladowal nowe akku, to beda tobie sluzyc lata.

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2010-02-18 22:35:13
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał:

    > pora kupić ładowarkę...
    > http://www.allegro.pl/item918110084_gp_powerbank.htm

    Jedną z naczelnych zasad na Allegro jest - "nie kupować u buraków".

    mikroprocesorowaładowarka
    nieładowane
    4akumulatorkami
    dziękimożliwości
    orozmiarze
    bezpieczeństwogwarantowane
    abyakumulatory
    krótkimczasie
    2sygnalizacyjne
    ogromneoszczędności
    doaparatów

    Jeśli niczego Ci nie mówi ta ogromna ilość błędów to kupuj.

    Remek

  • 8. Data: 2010-02-18 22:35:23
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    <a...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > przycisku danej celi. Reszta fjest ok. Jak od samego poczatku bedziesz
    > ladowal nowe akku, to beda tobie sluzyc lata.

    dziwne, mam 700 i jak polezy z godzinke czy poltorej z opisem null to
    zaczyna go potem normalnie ladowac - myslalem ze to tak pomyslane jest
    ale jak cos to jutro pomierze

  • 9. Data: 2010-02-19 06:22:17
    Od: "plebi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > pora kupić ładowarkę...
    > http://www.allegro.pl/item918110084_gp_powerbank.htm

    Nie zdecydowanie - jak poznasz komfort szybkich nowoczesnych ladowarek to
    tej juz nigdy nie uzyjesz.
    Doloz troche kasy i kup firmowa szybka. Niesamowity komfort (im szybsza tym
    lepiej :-))
    Zwroc uwage przy podawaniu czasu na szybkosc i pojemnosc aku bo niektorzy
    podaja dla 1000mAh a inni 2800mAh wiec roznica bardzo duza.

  • 10. Data: 2010-02-19 06:25:26
    Temat: Re: bra?, nie bra??
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    a...@p...pl pisze:
    > kup sobie ladowarke BC-700 lub BC-900 i bedziesz zadowolony. Ja mam
    > BC-700 juz 3 lata i jestem kontent i do tego Sanyo Eneloop.

    Moje 3 eurocenty: BC700 używam od kilku lat, prosta i skuteczna. Wbrew
    temu co podaje producent w instrukcji, radzi sobie z pojemnościami
    powyżej 3 Ah, np. w akumulatorach wymiaru R14 ( które montuję na zewnątrz ).

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem