  • 11. Data: 2011-08-19 13:15:10
    Temat: Re: jaki palnik gazowy/lutownica, obkurczanie izolacji, prośba o poradę
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-19 14:43, J.F pisze:
    > Użytkownik "Albercik" napisał w wiadomości grup
    >
    > Jestes pewien ? Generalnie potrzebujesz sie odsunac od plomienia, zeby
    > nie bylo za cieplo, no a wtedy przydaje sie cos co dmucha cieplym
    > powietrzem a nie tylko swieczka nad ktora trzeba detal trzymac.
    >
    > moze na poczatek cos takiego:
    > http://allegro.pl/najtaniej-mikropalnik-gazowy-lutow
    nica-mega-palnik-i1773385975.html

    > Nie ma tego co bys chcial, jest troche kaprysne i nieprecyzyjne, ale
    > daje sie tanio kupic lokalnie i zobaczysz jak sie sprawdza.

    Jest bardzo kapryśne. Z reguły przestaje działać po dwu-trzykrotnym użyciu.

    MD

  • 12. Data: 2011-08-19 16:20:08
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "VSS" <v...@o...pl> wrote in message news:j2lk0k$7iq$1@news.onet.pl...
    >W wiadomości:j2lb6i$ci2$...@n...news.atman.pl,
    > Albercik <n...@g...pl> nastukał:

    > http://www.speckable.pl/?action=shop&tw_id=3295&kod=
    19-901

    > ja uzywam takiego, cena wyższa ale naprawde warto, ma
    > piezoelektryczy zapalnik i mozna go uzywac jako lutownicy.
    > ma podstawke więc można go postawić nawet w czasie
    > odpalonego ognia. polecam

    A moze cos takiego:
    http://dukapolska.com/katalog-produktow,produkt,zest
    aw-do-creme-brulee

    Foremki dla TŻ, a palnik dla Ciebie :)
    Moze w weekend gdzies to oblookam.

    Qwinto

  • 13. Data: 2011-08-19 16:46:25
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Albercik wrote:
> [...]
    > Praca w terenie,
    > urządzenie potrzebne przez kilkanaście sekund, potem leżakuje

    http://www.dealextreme.com/p/jet-1300-c-butane-light
    er-1320

    polecam, kup dwa jakby sie jeden zepsul :) Spala dobrze, niebieski czysty,
    dlugi plomyczek - nie ma sadzy!

    > Wymagany automatyczny zapalnik.

    ma

    > Rozsądna cena,

    2,78 z darmowa wysylka... tylko na DX

    > Na allegro jest już lepszy wybór, ale ze świecą szukać informacji jaki
    > płomień jest na wyjściu tego palnika.

    z 3cm

  • 14. Data: 2011-08-19 16:50:27
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Nie ma tego co bys chcial, jest troche kaprysne i nieprecyzyjne, ale
    > daje sie tanio kupic lokalnie i zobaczysz jak sie sprawdza.

    dokladnie, to bubel mialem to, tylko to

  • 15. Data: 2011-08-20 19:04:48
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Zakupy na DealExtreme są proste i bezpieczne (wielokrotnie sprawdzone).

    o ile ma się zaufanie do listonosza bo przesyłki o małej wartości są
    zazwyczaj nierejestrowane

  • 16. Data: 2011-08-20 19:35:02
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > o ile ma się zaufanie do listonosza bo przesyłki o małej wartości są
    > zazwyczaj nierejestrowane

    Tu się zgodzę. Ale w DX można zglosić fakt niedojścia przesyłki.
    Raz dostałem nie to co zamawiałem i dosłali właściwe, a tamto kazali
    zatrzymać.
    Innym razem gadżet nie działał to dali mi kupon o podobnej wartości.
    Tak więc pod tym względem sklep jest w porządku, a co do jakości oferowanej
    chińszczyzny to myślę że wszyscy wiedzą jaka jest..

  • 17. Data: 2011-08-20 20:22:22
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A może powiecie co Wy używacie do obkurczania izolacji w terenie?

    Ja używam zapalniczki do zniczy:
    http://allegro.pl/zapalarka-zapalniczka-do-gazu-swie
    c-zniczy-nowosc-i1764723557.html
    :-)

  • 18. Data: 2011-08-20 20:43:07
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Innym razem gadżet nie działał to dali mi kupon o podobnej wartości.
    > Tak więc pod tym względem sklep jest w porządku, a co do jakości
    > oferowanej chińszczyzny to myślę że wszyscy wiedzą jaka jest..

    mi wyslali ostatnio inna, gorsza jakosciowo rzecz (30$) i nie widza problemu...
    :-( a kierowalem sie opiniami innych ludzi, pisali ze towar ok, przylazl towar
    inny ciut niz na fotce... :/

  • 19. Data: 2011-08-22 11:42:26
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "Qwinto" <q...@g...pl> wrote in message

    19-901

> [...]

    Mozna kupic za 80PLN sam palnik. Ma piezzoeletryczny zapalnik, a na
    spodzie jest zaworek do nabijania gazu.

    Qwinto

  • 20. Data: 2011-08-23 18:11:08
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-08-22 13:42, Qwinto pisze:

    aw-do-creme-brulee

    > Mozna kupic za 80PLN sam palnik. Ma piezzoeletryczny zapalnik, a na
    > spodzie jest zaworek do nabijania gazu.

    Kiedyś taki sam był w biedronie, coś za około 35 złociszy.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.