  • 1. Data: 2017-10-18 20:27:07
    Temat: jaki router wifi?
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    Hej
    Poprzednio pytałem o andoroid box i już podjąłem decyzje, teraz chcę
    kupić nowy router wifi, poprzedni po 8 latach jako, że ma tylko standard
    g chcę wymienić na szybszy. Co polecacie? Potrzebuję niezawodność,
    bezobsługowość (konfiguruję i zapominam na lata) i 100Mbit. Cena jak
    najniższa:)
    Dzięki, pozdrawiam
    Adam

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 2. Data: 2017-10-18 20:39:41
    Temat: Re: jaki router wifi?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-10-18 o 20:27, adam pisze:
> [...]
    > g chcę wymienić na szybszy. Co polecacie? Potrzebuję niezawodność,
    > bezobsługowość (konfiguruję i zapominam na lata) i 100Mbit. Cena jak

    czemu tylko 100Mbit?
    Asus RT-N18U ?

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2017-10-18 20:44:19
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    Co polecacie? Potrzebuję

    > czemu tylko 100Mbit?
    > Asus RT-N18U ?

    Poprawka, minimum 100Mbit:)
    pzdr
    Adam

    ---

  • 4. Data: 2017-10-19 03:35:34
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-10-18 20:44, adam pisze:
    > Co polecacie? Potrzebuję

    > Poprawka, minimum 100Mbit:)

    Minimum 100 to ma każdy. Od razu zainwestuj w taki co ma 1000 MBit na
    portach (nawet jeśli masz tylko akrty 100 MBit w komputerach).

    K.

    A weź to wyłącz.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2017-10-19 09:48:15
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez
    > oprogramowanie AVG.
    > http://www.avg.com

    W związku z powyższym, a także z ostatnimi doniesieniami na temat WPA2,
    do wifi, tylko coś takiego co ma openwrt, tomato czy coś podonego. No bo
    jak wirusy tępisz, to i wifi musisz miec bezpieczne
    ToMasz

  • 6. Data: 2017-10-19 10:32:27
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2017-10-19 o 09:48, ToMasz pisze:
> [...]
    > do wifi, tylko coś takiego co ma openwrt, tomato czy coś podonego. No bo
    > jak wirusy tępisz, to i wifi musisz miec bezpieczne
    Akurat Tomato raczej sie nie doczeka latki dla WPA2. Zarowno @shibby jak
    i @kille72 korzystają ze skompilowanych wersji drivera WLAN i nie mają
    dostępu do źódeł. Dostęp mają twórcy DD-WRT,Mikrotika i tu łatki już są.

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 7. Data: 2017-10-19 13:46:51
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 18 Oct 2017 20:27:07 +0200, adam wrote:

    > g chcę wymienić na szybszy. Co polecacie? Potrzebuję niezawodność,
    > bezobsługowość (konfiguruję i zapominam na lata) i 100Mbit. Cena jak
    > najniższa:)

    TP-Link 1043 + Gargoyle, działa latami stabilnie jak skała

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 8. Data: 2017-10-19 16:30:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-10-19 13:46, Roman Tyczka pisze:

    > TP-Link 1043 + Gargoyle, działa latami stabilnie jak skała

    Mój dostawca Internetu klientom przy instalacji daje router TP-Link
    (TL-WR740N) skonfigurowany pod sieć operatora, z domyślnie wgranym OpenWrt.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2017-10-19 16:54:19
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 19 Oct 2017 16:30:35 +0200, Krystek wrote:

    > Mój dostawca Internetu klientom przy instalacji daje router TP-Link
    > (TL-WR740N) skonfigurowany pod sieć operatora, z domyślnie wgranym OpenWrt.

    I co? Sprawia problemy? Pewnie nie :-) Gargoyle też na OpenWRT stoi.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 10. Data: 2017-10-19 21:57:33
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > g chcę wymienić na szybszy. Co polecacie? Potrzebuję niezawodność,
    > bezobsługowość (konfiguruję i zapominam na lata) i 100Mbit. Cena jak

    100 Mbit nie ma sensu. 1 Gbit musi być.
    Proponuję stary, ale jary Netgear WNR3500L v2 i wgranie Tomato by Shibby.