  • 11. Data: 2010-04-06 13:22:47
    Temat: Re: jakie auto dla żony ...
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 03:41:35 -0700 (PDT), plusz napisał(a):

    > nówka nie spełnia jednego wymagania - niska utrata wartości.
    > chcę kupić takie auto, na którym po 3 latach nie stracę więcej niż 3-4
    > tys zł.

    Ha, dobre sobie. 40 tys -> 36 tys.? To chyba w miesiąc po zakupie ;)

    Utrata będzie spora i pogódź się z tym. Zwłaszcza, jeśli słupy będą się
    rzucać na to auto i trzeba będzie je lakierować.

    Ja zaś tradycyjnie rzucę coś ze stajni AR ;) 147 spełnia te wymagania poza
    utratą wartości (i pewnie kolorem bakłażanowym). Żonie powinno się podobać,
    zwłaszcza nowszy model po FL.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2010-04-06 13:39:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gabriel'Varius' g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl ...

    > I ladnie sie pali/plonie :-)

    nie znam, nie wiem - o co chodzi?

  • 13. Data: 2010-04-06 13:39:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m ...@n...pq ...

    > 3. mała utrata wartości po 3 latach (preferowana cena do 40 tys.)
    >
    > Jakie auta tracą 7% wartości po 3 latach ?
    > Musisz poczekac na hiperinflację

    zartujesz?

  • 14. Data: 2010-04-06 13:58:10
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    a klasa

  • 15. Data: 2010-04-06 14:14:51
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 6 Kwi, 13:22, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  Ja zaś tradycyjnie rzucę coś ze stajni AR ;) 147 spełnia te wymagania poza
    > utratą wartości (i pewnie kolorem bakłażanowym). Żonie powinno się podobać,
    > zwłaszcza nowszy model po FL.

    a AR to nie jest bardzo awaryjne auto?

    myślałem też o MiTO - wygląda ładnie

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 16. Data: 2010-04-06 14:23:07
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 05:14:51 -0700 (PDT), plusz napisał(a):

    > a AR to nie jest bardzo awaryjne auto?

    Tak bardzo, że do każdego egzemplarza dodają w komplecie lawetę i Passata
    jako auto zastępcze.

    > myślałem też o MiTO - wygląda ładnie

    Też dobry pomysł, ale nie znam rynku wtórnego.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2010-04-06 14:29:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 05:14:51 -0700 (PDT), plusz napisał(a):

    > myślałem też o MiTO - wygląda ładnie

    szczególnie ta mała utrata wartości...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 18. Data: 2010-04-06 14:36:04
    Od: plusz <p...@g...com>

> [...]

    > utratą wartości (i pewnie kolorem bakłażanowym). Żonie powinno się podobać,

    alfa jest jednak za duża
    wydaje mi się, że mój wybór zbliża się do Fiesty lub Clio (wg różnych
    opinii Yaris i Corsa są gorzej wykonane),

    Clio jeździłem przez 3 lata kiedyś i byłem bardzo zadowolony

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 19. Data: 2010-04-06 14:40:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    plusz wrote:

    > wydaje mi się, że stare porsche i mercedesy mogą spełniać to wymaganie -
    > ale szukam porad na grupie

    Na jedną naprawdę mało popularnej części wydasz więcej niż zyskasz na
    niższej utracie wartości. Stare auta dobrych marek to nie jest okazja do
    oszczędzania, tylko raczej pojazdy dla konesera lub mechanika, który sam
    większość rzeczy naprawi i ma dostęp do tanich części ze szrotów.

    --
    cokolwiek

  • 20. Data: 2010-04-06 14:49:20
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 6 Kwi, 14:23, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  Tak bardzo, że do każdego egzemplarza dodają w komplecie lawetę i Passata
    > jako auto zastępcze.

    pewnie nowego passata, bo te B5, to chyba nie były szczególnie udane
    -
    Nie jestem fanem VW - mam za dużo znajomych w USA i znam ich ocenę
    tych aut. Nigdy nie jeździłem, więc nie wypowiadam żadnej skrajnej
    opinii.

    Mam znajomych którzy jeździli Alfą, sam jeździłem fiatem - umiem
    czytać opinie na autocentrum.pl
    Uważam, że statystycznie rzecz ujmując, fiat i alfa są jednymi z
    najbardziej awaryjnych - nawet w ostatnich latach.

    Nie wierzę w stereotypy, ale w suche dane - jeżdżę Laguną III ,
    wcześniej miałem Lagunę I, Clio, Punto, Yarisa i jeszcze kilka innych
    aut użytkowałem.
    Dodam jeszcze, że w mojej ocenie najmniej awaryjne są BMW, jest też
    odpowiednio droższe, ale nie za bardzo widzę sens dyskutowania tego na
    grupie i wolałbym poprosić o pomoc przy głównym temacie tego wątku.
    Dotychczasowe opinie skłaniają mnie do Fiesty a następnie Corsa, Clio,
    Yaris, 207 CC - chyba, że doczekam jak na rynek wejdzie Renault
    Wind :)

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl