  • 11. Data: 2013-04-03 11:53:18
    Temat: Re: jakie auto między 25-30 kpln?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Michał nabazgrał(a):

    > To jest istotnie plus. Choć jeśli auto nie sprawia problemów to naprawiamy
    > wyłącznie sprawy eksploatacyjne.

    Po 4 latach było minimalne pukanie z przodu i lekko ściągało na bok ale
    naprawdę lekko i wymienili całą przekładnię za free w ramach gwarancji.
    Teraz odpłatnie wymienili 2 żarówki H7 bo się spaliły, cena za wymianę zł a
    w Ceed trzeba zdejmować połowę przodu z reflektorami żeby się dostać więc
    lepiej dać 30 zeta i mieć spokój.

  • 12. Data: 2013-04-03 12:10:13
    Od: Michał <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-03 11:53, Chris pisze:

> [...]
    > zł a w Ceed trzeba zdejmować połowę przodu z reflektorami żeby się
    > dostać więc lepiej dać 30 zeta i mieć spokój.

    Faktycznie, wypada nieźle.

    pozdrawiam
    m.

  • 13. Data: 2013-04-03 15:55:03
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Michał nabazgrał(a):

    > Faktycznie, wypada nieźle.

    Nie powiem kiedyś sam wymieniałem żarówkę przez prawie dwie godziony doi
    tego połamałem dwie spinki :) ale wypiliśmy z sąsiadem po 4-packu :)

  • 14. Data: 2013-04-03 16:24:25
    Od: Michał <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-03 15:55, Chris pisze:
    > Nie powiem kiedyś sam wymieniałem żarówkę przez prawie dwie godziony doi
    > tego połamałem dwie spinki :) ale wypiliśmy z sąsiadem po 4-packu

    Doświadczenie, bezcenne :)

    pozdrawiam
    m.

  • 15. Data: 2013-04-03 18:39:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Teraz odpłatnie wymienili 2 żarówki H7 bo się spaliły, cena za wymianę zł
    > a w Ceed trzeba zdejmować połowę przodu z reflektorami

    Nieprawda.
    Mechanik w Feuvert czy Norauto radzi sobie w 5-10 minut.
    Czasem jak ma grubsze łapsko do musi zwolnić sruby trzymające puszkę z jakąś
    elektryką żeby ja odchylić, ale to wszystko.

  • 16. Data: 2013-04-03 20:53:34
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-04-03 09:23, r...@g...com pisze:
    > Peugeot nie, Ford to zgnilak,

    LOL , masz argumenty jak ćwierć inteligent, sprzedawca na giełdzie
    samochodowej ... ;)

    > polecam Fiata Croma. Kupisz ładne krajowe auto w tej cenie.

    Z pewnością, tylko nie każdy lubi jeździć w kapeluszu ;)

    Rafał

  • 17. Data: 2013-04-03 21:02:51
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Tomisk napisał:
    > a ja mam 2006 r krajowy Focus 1.6 TDCI i ma 107 kkm (zero awarii przez te
    > 7lat) i pewnie jakbym chciał sprzedać to nikt nie uwierzy w ten przebieg
    > i tłumaczenie że mam dwa auta nic nie pomoże.

    He he, przebijam:
    BMW 120d moich starych. Salon, 2004 rok - obecnie 42 tysiące kilometrów
    przebiegu...

    :)

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 18. Data: 2013-04-03 21:11:57
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Chris wrote:

> [...]
    > mieście (jakaś kobitka z banku), serwisowane w ASO i bez problemu po
    > 4 latach dalej wszystko naprawiają na gwarancji.

    To ile to ma teraz lat, że się coś psuje stale?

  • 19. Data: 2013-04-03 21:24:33
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 02 Apr 2013 14:44:13 +0200, Michał
    <m...@n...com> wrote:

    > coś z benzynowym silnikiem (koszty obsługi) lecz niechętnie mniejszym
    > niż 100 konny...Oczywiście, jeśli ktoś mi poleci sensowny silnik diesla
    > też rozważę.

    > ford focus

    Foka 1.6 nie jedzie. Może jestem rozbestwiony jazdą autem, które
    ma ponad 150KM, ale przyglądałbym się mocniejszym wersjom.

    RR.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 20. Data: 2013-04-03 22:04:25
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-03 21:02, Koziołek pisze:

    > He he, przebijam:
    > BMW 120d moich starych. Salon, 2004 rok - obecnie 42 tysiące kilometrów
    > przebiegu...
    >
    > :)

    Nie chcą sprzedać? :>

    --