  • 61. Data: 2010-04-30 18:55:06
    Temat: Re: jakie auto: radosc z jazdy priorytetem
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Robert Rędziak pisze:

    >>>(trudno
    > autem z G1 walczyc z autami z G2).

    ototo.. niestety, cudów nawet w polityce nie ma... ;)
    Fizyka jest nieubłagana...

    Michał

  • 62. Data: 2010-04-30 21:59:53
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Jurand <j...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zajebiste porady. Gość ma 15 tysięcy, a tutaj widzę same "wynalazki", do
    > których trzeba lać benzyny po 1000 pln/m-c.
    >
    > Jurand.

    Żeby płacić 1000 pln/m-c na paliwo to trzeba by robić tym z 14kkm rocznie
    więc nie przesadzajmy... to 3 auto ma być.

    pozdrawiam.

  • 63. Data: 2010-04-30 22:00:57
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał(a):

    > No bomba. A może tankowiec? Ten dopiero ma zabawny tonaż.

    tankowiec nie skręca ;) a 1.8 tonowe auto tak - i to bardzo dobrze.

  • 64. Data: 2010-05-01 20:24:38
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 30 Apr 2010 20:00:57 +0000 (UTC), Michał
    <m...@g...pl> wrote:

    > tankowiec nie skręca ;) a 1.8 tonowe auto tak - i to bardzo dobrze.

    Bardzo dobrze, z uprzednio wspomnianych, to skręca Miata.

    r.
    _____________

  • 65. Data: 2010-05-01 20:34:00
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    <m...@g...pl> wrote:

    > tankowiec nie skręca ;) a 1.8 tonowe auto tak - i to bardzo dobrze.

    Bardzo dobrze, z uprzednio wymienionych, to skręca Miata.

    r.
    _____________

  • 66. Data: 2010-05-03 14:50:13
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:4bd76cd3$0$17093$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Dla porządku potwierdzam. Za tą kwotę MX-5 i potem długo długo nic. Daje
    > fan, praktyczne, oryginalne, pancerne, dłubalne a zdejmowany dach to
    > dodatkowy bonus.

    dzieki panowie,
    rekomendacja twoja i roberta ma dla mnie istotne znaczenie;)

    faktycznie, safrane trilionturbo, czy inne tego typu odpadają - gdybysmy
    szukali czegos takiego to by sobie kolega 164 3.0 kupil, za niewielka kase;)
    i mial by auto podobnej jakosci;)

    Przemek, czy możesz napisac w paru punktach jakiego MX'a szukac? jakies
    zmiany w poszczegolnych latach, jaki silnik, itp? takie podstawy, by wogole
    wiedziec co istotne.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 67. Data: 2010-05-03 19:57:39
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > Przemek, czy możesz napisac w paru punktach jakiego MX'a szukac? jakies
    > zmiany w poszczegolnych latach, jaki silnik, itp? takie podstawy, by
    > wogole wiedziec co istotne.

    Niech kolega wejdzie na form www.mx-5.pl i poczyta. W dużym skrócie za tą
    kasę - najlepszy jaki się da znaleźć model NA - czyli jeszcze z podnoszonymi
    lampami i 1.6 115KM - do bodajże 1994r. Po tym roku 1.6 miało 90 KM a 1.8
    jakieś ok. 130 KM. W praktyce testowaliśmy organoleptycznie i stare 1.6
    jeździ tak jak nowe 1.8. 1.6 trochę bardziej trzeba kręcić a 1.8 ma trochę
    lepszy dół. W praktyce nigdy nie będą to rakiety i przyjemność jest z
    idealnego wyczucia zakrętów, równowagi dzięki rozkładowi mas 50/50,
    zwinności i poręczności. Jak kolega lubi dłubać to może założyć kit z
    doładowaniem mechanicznym lub turbo ewentualnie bawić się w poprawianie
    hamulców, zakładanie szpery (plug and play ze szrotu) lub torsena (z 1.8 NB
    ale półośki dodatkowo do wymiany), wymiana silentblocków na poliuretanowe,
    jakieś upiększanie itp itd. Prosty tuning to przyspieszenie kąta
    wyprzedzenia zapłonu i tankowanie 98 - dochodzi nawet do kilkunastu kuców.
    Wersje amerykańskie poza wyposażeniem w airbag i wzmocnieniami w drzwiach
    praktycznie nie różnią się od europejskiego.

    Po kupnie od razu zrobić pełną geometrię zawieszenia z kątami pochyleń,
    kątami wyprzedzenia sworzni i zbieżnością. Większość użytkowników to olewa a
    transformacja w prowadzeniu jest niesamowita. Silnik jest bezkolizyjny więc
    nie ma strachu gdyby się pasek rozrządu urwał.

    Tak jak pisałem- jeśli jesteście z okolic W-wy podjedźcie i pogadajcie z
    Marcinem z roadstery.pl Nie musicie kupować a zobaczycie parę egzemplarzy i
    zrozumiecie czym auto za 11 tys różni się od takiego za 20 tys. Nie jest
    typowym handlarzem a raczej też pasjonatem MX-5.

    Jak byście mieli konkretne pytania - piszcie.