  • 1. Data: 2009-03-22 17:08:36
    Temat: jeszcze raz PLAY
    Od: "sov." <s...@g...pl>

    Nie krzyczcie jesli to pytanie już padło. Czytam, sprawdzam, szukam, nie
    widzę...

    Czy opłaca mi się przejść z Karty Play na Fresza? Nie mogę tego jakoś
    rozsądnie skalkulować.

    Będę wdzięczny za sugestie.

    sov.

  • 2. Data: 2009-03-22 17:15:00
    Temat: Re: jeszcze raz PLAY
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    sov. pisze:

    > Będę wdzięczny za sugestie.

    tak

  • 3. Data: 2009-03-22 18:19:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik ">>Galeon<<" <b...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    > tak

    Jesteś w play fresh?
    Dostajesz 200sms co miesiąc (nie mogę wyczytać w regulaminie, czy jest).

  • 4. Data: 2009-03-23 16:07:54
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sun, 22 Mar 2009 18:08:36 +0100, "sov." <s...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >widzę...
    >
    >Czy opłaca mi się przejść z Karty Play na Fresza? Nie mogę tego jakoś

    Wszystko zależy od tego jakie dodatkowe pakiety/promocje masz aktywne.
    U mnie na przykład mam aktywne 200sms do końca roku, pakiet za 6 zl 30
    minut do play co miesiąc no i normalnie 0,30gr/min w pakietach po 9pln
    i narazie nie przechodzę do fresha bo mi się nie opłaca, za każdy sms
    musiałbym płacić 9gr, minuty do play (nie jest do stacjonarnych
    niestety) schodzą jak dzwonie do play a nie najpierw ze zbieraj minuty
    jak jest we fresh, usługa zbieraj minuty to nie promocja i nie
    kosztuje 3 pln. Jedyna uciążliwość to to że trzeba patrzeć i w
    odpowiednim momencie aktywować kolejny pakiet minut za 0,30gr żeby nie
    płacić więcej.