  • 1. Data: 2009-03-22 17:39:43
    Temat: pewnie nie pierwszy raz: telefon dla rodzica, 44 rocznik
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    play wygląda ciekawie - nie trzeba za wiele ładować ;p

    chciałem mamie dać telefon, tylko nie wiem jaki wybrać
    co jest dla mnie istotne

    1. jednoprzyciskowy dostęp do książki
    2. jednoprzyciskowy tryb głośnomówiący
    3. autoblokowanie klawiatury
    4. wyraziste i max. duże klawisze (uszczerbek zwroku, początki jaskry)
    4. max. duży wyświetlacz, duże znaki
    5. max. czas działania baterii w trybie czuwania
    6. niekoniecznie nowa

    chciałbym wydać ok. 200zł, ale to co wyżej liczy się bardziej

  • 2. Data: 2009-03-22 18:48:07
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    zlotowinfo pisze:
> [...]
    > 6. niekoniecznie nowa
    >
    > chciałbym wydać ok. 200zł, ale to co wyżej liczy się bardziej

    a może aparat typu stacjonarnego, ale to tylko do mieszkania
    np. Jablotron lub CSI 410

    az

  • 3. Data: 2009-03-22 21:36:25
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > a może aparat typu stacjonarnego, ale to tylko do mieszkania
    > np. Jablotron lub CSI 410

    stacjonarny jest
    ma być coś głownie na działkę

  • 4. Data: 2009-03-23 06:59:35
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    zlotowinfo pisze:
> [...]
    >>> 4. max. duży wyświetlacz, duże znaki
    >>> 5. max. czas działania baterii w trybie czuwania

    to proponuję prosty telefon 3210 dostępne są w wyprzedażach na allegro,
    ostatnio kupiłem dziadkowi taki i jest bardzo zadowolony , zapłaciłem
    30zł + 10 zł nowy akumulator, bateria trzyma w stanie czuwania 10 dni,
    czcionka bardzo duża, i słyszalność z niego jest o wiele lepsza niż z
    obecnie dostępnych telefonów na rynku
    az

  • 5. Data: 2009-03-23 07:01:04
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    Tomek pisze:

> [...]
    > 30zł + 10 zł nowy akumulator, bateria trzyma w stanie czuwania 10 dni,
    > czcionka bardzo duża, i słyszalność z niego jest o wiele lepsza niż z
    Nokia 3210
    http://www.allegro.pl/item584675200_nokia_3210_gwara
    ncja_nowa_bateria_krakow.html

  • 6. Data: 2009-03-23 15:00:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Nokia 3210
    > http://www.allegro.pl/item584675200_nokia_3210_gwara
    ncja_nowa_bateria_krakow.html

    http://infonokia.pl/opis-telefonu,nokia-3210.html

    Tryb głośnomówiący Nie

  • 7. Data: 2009-03-23 18:50:08
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Tomek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
    ncja_nowa_bateria_krakow.html

    > http://infonokia.pl/opis-telefonu,nokia-3210.html
    >
    > Tryb głośnomówiący Nie

    no popatrz to jednak umiesz szukać w internecie, ....to już sobie radź sam
    masz jeszcze jakieś potrzeby? :(
    az

  • 8. Data: 2009-03-24 09:19:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > no popatrz to jednak umiesz szukać w internecie, ....to już sobie
    > radź sam
    > masz jeszcze jakieś potrzeby? :(

    Niestety - wielkosci czcionki ani klawiszy w internecie nie podaja.

    J.

  • 9. Data: 2009-03-24 21:24:16
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Użytkownik "Tomek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety - wielkosci czcionki ani klawiszy w internecie nie podaja.

    niestety, a wszędzie tylko nowinki
    w skrócie szukam starego i dużego kloca, który ma autoblokadę klawiszy i
    tryb głośnomówiący z dużymi literami na wyświetlaczu