  • 1. Data: 2009-02-05 20:58:42
    Temat: joomla - problem z menu
    Od: "P..." <n...@g...pl>

    Witam,

    Może ktoś będzie wiedział?

    Mam problem z menu top (poziome) opartą na listach (css). Menu w panelu
    administracyjnym mam w formie drzewka:

    o firmie
    - o firmie pozycja1
    - o firmie pozycja2
    - o firmie pozycja3

    Oferta
    - Oferta pozycja1
    - Oferta pozycja2
    - Oferta pozycja3

    itd.

    I teraz tak. Pozycje główne wyświetlam w menu top
    czyli tylko 1 poziom (o firmie | Oferta | .... ).

    w menu right wyświetlam poziom tylko 2 w ten sposób w zależności gdzie
    jestem np. będac w O firmie wyświetla mi się o firmie pozycja1, o firmie
    pozycja2, o firmie pozycja3 w prawym podmenu

    Wszystko działa pięknie do momentu umieszczenia modułu szukaj. Kiedy
    wpiszę w polu szukaj tekst i zatwierdzę otwiera się strona z listą
    wyników ale znika menu top i right mimo że oba moduły menu mają się
    zawsze wyświetlać.

    Jeżeli rozbiję te menu na 2 to problemu nie ma ale nie mogę osiągnąć:

    - wyróżnienia pozycji nadrzędnej i jednocześnie pozycji (pod menu w right).
    - path się nie wyświetla tak jak chcę np. home-> O firmie -> informacje
    ogólne. tylko: home -> o firmie pozycja1.

    Jak zmusić joomle 1.5.8 aby menu oparte na listach nie znikało kiedy
    korzystam z modułu szukaj?

    --
    P...