  • 71. Data: 2020-02-28 07:53:58
    Temat: Re: już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oczywiście.
    Przecież Oni mają swoje parkingi.

    -----

  • 72. Data: 2020-02-28 10:48:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może był na gazie?

    -----
    > ktoś mu nakleił na przednią szybę samochodu karną naklejkę za niewłaściwe
    parkowanie.

  • 73. Data: 2020-02-28 10:53:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zmuszanie do określonego zachowania?
    To już kk.

    -----

  • 74. Data: 2020-02-28 11:16:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To regulują miejscowe przepisy porządkowe.

    -----
    > Czyli dorożka z obsrywającym koniem już jest OK, bo takie harce widziałem na
    rynku/chodniku w Krakowie.

  • 75. Data: 2020-02-28 11:52:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Szczęściarz!

    -----

  • 76. Data: 2020-02-28 15:34:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 28.02.2020 o 11:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > To regulują miejscowe przepisy porządkowe.

    Ale tu chodzi nie o prawo tylko o estetykę.

  • 77. Data: 2020-02-28 18:27:08
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 27 lutego 2020 15:00:04 UTC-6 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik s...@g...com ...

    > To akurat mozliwe. Takie cierpienie nazywa sie "bol dupy"

    Moze tak moze nie. Sensu roztrzasac jego pobudek nie warto.

    > A nastapiło zatrzymanie obywatelskie?

    No chyba na miejsce dotarla policja jak wszyscy zainteresowani tam byli. Wiec w
    praktyce tak. I to relatywnie kulturalnie. No, poza tykaniem go zderzakiem. To juz
    kulturalne bylo malo.

    > Ale masz racje - sad słusznie imo orzekł ze wchodzenie celowo pod
    > cofajacy pojazd podlega penalizacji! Brawo sad!

    No w sumie nie wiem co i jak mu tam dowalili. Info o tym malo. A mam wrazenie ze to
    bylo dawno.

    > No nie wiem. A po co uczestniczysz w tej dyskusji?

    Ja o aspekcie a ty o calej dyskusji. Takie gadanie newsowe... A niby slowo pisane
    mozna analizowac spokojniej i precyzyjniej...

    > Nic sie nie działo. Dopóki "ofiara" nie zaczeła bawic sie w szeryfa.

    I za szeryfowanie mu nic nie zrobili. A gostek wspomnial ze juz pare razy tam mial
    sytuacje kolizyjne wiec jednak sie dzialo.

    > Serio? Widac? Zbytnio reprezentatywny statystycznie to ty nie jestes...

    W tym watku nie, ale ogolnie od sadu nie oczekuje sie slepego walenia wyrokow.
    W tym przypadku to mogl byc wyrok z automatu. Obaczymy czy sie zmieni niebawem.

    > Tylko jezeli naciagnac sytuacje ze pieszy sobie spokojnie stał a kierowca
    > go tyknał. Ale tu tak nie było - to pieszy dazył do tego zeby być
    > tyknietym. Taki syndrom ofiary (losu...)

    No nie. Pieszy ma pierwszenstwo na chodniku. Bezwzgledne. Moze lazic, stac, lezec
    gdzie chce, ile chce i auto ma mu ustapic.

    A ze zlosliwy jest to juz inna sprawa. Na to paragrafu nie ma.

    Wiec sie zdecyduj, wolisz aby te sprawe potraktowac miekko - "spolecznie" czy twardo
    - "przepisowo"?

    > Spotkałem sie w zyciu z dosłownie jedna sytuacja w której policja
    > rzeczywiście mi pomogła. To rzeczywiście zdecydowanie za mało.

    I tu sie zgadzamy.

  • 78. Data: 2020-02-28 19:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

> [...]
    >
    > A ze zlosliwy jest to juz inna sprawa. Na to paragrafu nie ma.
    >
    > Wiec sie zdecyduj, wolisz aby te sprawe potraktowac miekko -

    Zawsze jestem za tym zeby oceniac sprawy zdroworozsadkowo.
    Jezeli pieszy włazi *celowo* pod koła to niezaleznie gdzie to robi - sam
    jest sobie winny.
    Z drugiej strony jeżeli kierowca *celowo* potraci pieszego to nawet
    jezeli zrobi to na drodze, tam gdzie pieszemu nie wolno przechodzic,
    chocby na autostradzie to i tak musi poniesc kare.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 79. Data: 2020-02-29 11:30:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2020 o 21:59, Budzik pisze:

    > Spotkałem sie w zyciu z dosłownie jedna sytuacja w której policja
    > rzeczywiście mi pomogła. To rzeczywiście zdecydowanie za mało.

    I tak dużo. A w czym konkretnie ci pomogli? Bo mi to w sumie raz
    "pomogli" nie dając mandatu za niemanie świateł. A mogli zabic;)

    --
    Shrek

  • 80. Data: 2020-02-29 18:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > I tak dużo. A w czym konkretnie ci pomogli? Bo mi to w sumie raz
    > "pomogli" nie dając mandatu za niemanie świateł. A mogli zabic;)

    Miałem intruza który chciał sobie pomieszkac w mieszkaniu ktore rodzice
    odziedziczyli po zmarłej babci.
    Przyjezdzam a tam zamki wymienione, goscia w domu nie ma.
    Przyjechali, uczestniczyli w interwencji slusarza, zobaczyli co w srodku
    i tyle.

    Ale czy to duzo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO