  • 1. Data: 2020-02-21 21:03:43
    Temat: Dodajmy Shreka do killfile'a
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Tak mi się wydaje, że temat dojrzał już do rozważenia :-)

  • 2. Data: 2020-02-22 12:59:45
    Temat: Re: Dodajmy Shreka do killfile'a
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Tak mi się wydaje, że temat dojrzał już do rozważenia :-)

    sio trollu :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 3. Data: 2020-02-22 14:06:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Budzika bym tam wsadzil bez zastanawiania się. On z tych że nie pytany "uprzejmie
    donosi".

  • 4. Data: 2020-02-22 18:11:15
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    kk w

    > Tak mi się wydaje, że temat dojrzał już do rozważenia :-)

    Błąd,
    tego kmiota zielonego trzeba pilnować, bo jego tezy mogą doprowadzić miliony
    niewinnych do śmierci.

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2020-02-22 20:28:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Budzika bym tam wsadzil bez zastanawiania się. On z tych że nie
    > pytany "uprzejmie donosi".

    Ale przeciez nie krepuj sie.
    Juz i tak pod błachym powodem zrejterowałes w dyskusji nie majac
    sensownych argumentów wiec strady zadnej nie bedzie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 6. Data: 2020-02-22 21:49:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie zrejterowalem. Zwyczajnie nie miałem ochoty gadać z kimś kto uprzejmie donosi.

  • 7. Data: 2020-02-23 09:53:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie zrejterowalem. Zwyczajnie nie miałem ochoty gadać z kimś kto
    > uprzejmie donosi.

    Sprobuje dotrzec stosujac twój styl: pojebało cie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 8. Data: 2020-02-23 11:18:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.02.2020 o 09:53, Budzik pisze:

    > Sprobuje dotrzec stosujac twój styl: pojebało cie?

    Po co z nimi gadasz? Jakby nie ty, to nawet bym nie wiedział, że mój
    kaef chce mnie wrzucić do kafa;)

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2020-02-23 12:32:16
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-22 18:11, Tom N wrote:
    > kk w

    > Błąd,
    > tego kmiota zielonego trzeba pilnować, bo jego tezy mogą doprowadzić miliony
    > niewinnych do śmierci.

    No mówiąc szczerze, nikogo nie mam zamiaru wsadzać do killfile'a z
    powodów przeróżnych choćby właśnie takiego, że niepilnowany będzie sobie
    pisał co chce i nikt tego nie wyprostuje.

  • 10. Data: 2020-02-23 12:42:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Sprobuje dotrzec stosujac twój styl: pojebało cie?

    Sprawdziłeś czy masz/nie masz Zenka z Bałut w dowodzie?