  • 81. Data: 2020-02-29 19:54:46
    Temat: Re: już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.02.2020 o 18:59, Budzik pisze:

    > Miałem intruza który chciał sobie pomieszkac w mieszkaniu ktore rodzice
    > odziedziczyli po zmarłej babci.
    > Przyjezdzam a tam zamki wymienione, goscia w domu nie ma.
    > Przyjechali, uczestniczyli w interwencji slusarza, zobaczyli co w srodku
    > i tyle.
    >
    > Ale czy to duzo?

    Bardzo. Teraz to by go bronili, że skoro wszedł w posiadanie, to teraz
    ty masz problem a on prawa. Kiedy to było?

    --
    Shrek

  • 82. Data: 2020-03-01 02:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Bardzo. Teraz to by go bronili, że skoro wszedł w posiadanie, to
    > teraz ty masz problem a on prawa. Kiedy to było?

    Hmm, 5-6 lat temu

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 83. Data: 2020-03-01 10:49:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Teraz ludzie lubią ceglane mury, dziury w deskach podłogowych i widocznie końskie
    bobki na bruku.

    -----

  • 84. Data: 2020-03-01 21:25:07
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 27-02-2020 o 22:30, kk pisze:

    > Sam sobie? Skąd Ty takie brednie wymyślasz. Mógł co najwyżej chcieć by
    > ktoś mu zrobił krzywdę. I dalej nie można go za to winić.

    Tu masz rację. Nie można winić kierowcy, za kolizję spowodowaną przez
    pieszego.

    > Najechał piechtochodem samochód na chodniku. Weź Ty się puknij. Mógł
    > zablokować przejazd i nic ponadto.

    Przyjrzyj się nagraniu. Do ostatniej chwili idzie w kierunku samochodu,
    specjalnie doprowadzając do "kolizji".
    Nie stoi i nie blokuje wyjazdu (co też jest głupotą i wykroczeniem, za
    co dostał grzywnę), ale aktywnie stara się być potrącony.

    > Nie ma :-) To jedne zdarzenia a to inne. Zupełnie inne.

    Czy według Ciebie pisanie bezpodstawnych donosów jest w porządku?

    > I to jest właśnie śmieszne, jakoby dostał.

    yabba

  • 85. Data: 2020-03-01 21:25:53
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 28-02-2020 o 10:48, ąćęłńóśźż pisze:
    > Może był na gazie?
    >

    > -----

    Bardzo możliwe, że naklejający był "na gazie".

    yabba

  • 86. Data: 2020-03-01 21:26:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2020 o 02:00, Budzik pisze:

    > Hmm, 5-6 lat temu

    No to sporego farta miałeś.

    --
    Shrek