  • 1. Data: 2009-01-01 20:26:52
    Temat: k 550i - ktos zdejmowal przedni panel i moze pomoc ?
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Witajcie Grupowicze.
    mam spory problem - otoz dostalem na prezent noworoczny uzywanego se k550i -
    jako ze obudowa jest dosc zmasakrowana - chcialbym sobie wymienic owa.
    Mam nawet namiary na pewien netowy sklep - tylko ze niestety nie umiem zdjac
    starej obudowy ;)

    mysllalem ze bedzie to taksamo latwe jak w mojej starj 6020 ;) ale sie
    przeliczylem srodze ;)

    robil to ktos i moze mi pomoc ?
    z gory bardzo dziekuje.
    senkju i szczesliwego nowego wszystkim !!!

  • 2. Data: 2009-01-01 21:16:50
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gjj9cg$2ed$1@mx1.internetia.pl, *zinek* wrote:
> [...]
    >
    > robil to ktos i moze mi pomoc ?
    > z gory bardzo dziekuje.
    > senkju i szczesliwego nowego wszystkim !!!

    A czy pofatygowales zeby zapytac o to googla.
    Jeden z pierwszych linkow to jutubowy filmik...
    http://www.youtube.com/watch?v=-F61-yJJSMk
    nawet nie znajac niemieckiego sie domyslisz.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-01-01 21:44:03
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:gjjbve$a3d$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > A czy pofatygowales zeby zapytac o to googla.
    > Jeden z pierwszych linkow to jutubowy filmik...
    > http://www.youtube.com/watch?v=-F61-yJJSMk
    > nawet nie znajac niemieckiego sie domyslisz.

    sporo szukalem, ale na jutubie nie pomyslalem ze warto poszukac ;)
    wracamy do kultury obrazkowej hehehe

    dzieki wielkie.