  • 1. Data: 2017-07-07 17:02:02
    Temat: kabel DVI-D -> HDMI: czy zadziała odwrotnie?
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Na opakowaniu widnieje informacja, że kabel służy do podłączenia
    urządzenia DVI-D do HDMI. Rozumiem to w taki sposób, że nadaje się do
    połączenia karty graficznej z wyjściem DVI-D do monitora z wejściem HDMI.

    Czy taki kabel można użyć też do przesyłania obrazu w drugą stronę, tj.
    karta z wyjściem HDMI a monitor z wejściem DVI? Czy to zadziała czy
    potrzeba innego kabla?

    JaceK

  • 2. Data: 2017-07-07 17:53:49
    Temat: Re: kabel DVI-D -> HDMI: czy zadziała odwrotnie?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-07-07 o 17:02, JaceK pisze:
> [...]
    >
    > Czy taki kabel można użyć też do przesyłania obrazu w drugą stronę, tj.
    > karta z wyjściem HDMI a monitor z wejściem DVI? Czy to zadziała czy

    Czy w pierwszym zdaniu nie pisze o podłączeniu urządzenia DVI do wyjścia
    HDMI? Odwrotnie to rozumiesz? Moim zdaniem podłącza się odbiornik do
    źródła a nie odwrotnie. Inaczej, czy podłączasz lodówkę do gniazdka z
    prądem czy gniazdko do lodówki?
    Tu jest trochę opisane o problemach.
    http://sklepwideo.pl/adapter_dvi-hdmi

  • 3. Data: 2017-07-07 18:52:57
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 07.07.2017 17:53, t-1 wrote:

> [...]
    > HDMI? Odwrotnie to rozumiesz? Moim zdaniem podłącza się odbiornik do
    > źródła a nie odwrotnie. Inaczej, czy podłączasz lodówkę do gniazdka z

    Rozumiem to tak jak jest napisane na opakowaniu: źródłem jest DVI-D
    (karta) a odbiornikiem HDMI (monitor). Pytanie, czy w drugą stronę taki
    kabel też przenosi poprawnie sygnał, tj. źródłem jest HDMI (karta) a
    odbiornikiem DVI-D (monitor)? Czy też trzeba kupić kabel, na którym
    właśnie taka informacja jest podana.

    Dzięki za linka, co prawda dotyczy przejściówek, ale pośrednio wskazuje,
    że powinno być OK ("Działa również w drugą stronę - podłaczymy komputer
    lub odtwarzacz z wyjściem HDMI do monitora posidającego wejście DVI.")

    Może ktoś wie z autopsji jak wygląda sprawa z takimi kablami?

    JaceK

  • 4. Data: 2017-07-07 19:53:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    JaceK pisze tak:

    > Może ktoś wie z autopsji jak wygląda sprawa z takimi kablami?

    Ja podłączałem tuner sat Opticum HD 9600 Mini do monitora
    iiyama 2206 hdd

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2017-07-08 09:38:04
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W zwykłym kablu DVI-D / HDMI nie ma żadnych elektronicznych interfejsów poza zwykłymi
    drucikami i wtyczkami, więc powinno zadziałać, ale szczegóły mogą zależeć od
    konkretnej grafiki i konkretnego monitora.

    -----