    Subject: Re: kabel DVI-D -> HDMI: czy zadziała odwrotnie?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>
    Date: Fri, 7 Jul 2017 18:52:57 +0200

    On 07.07.2017 17:53, t-1 wrote:

    > Czy w pierwszym zdaniu nie pisze o podłączeniu urządzenia DVI do wyjścia
    > HDMI? Odwrotnie to rozumiesz? Moim zdaniem podłącza się odbiornik do
    > źródła a nie odwrotnie. Inaczej, czy podłączasz lodówkę do gniazdka z
    > prądem czy gniazdko do lodówki?
    > Tu jest trochę opisane o problemach.
    > http://sklepwideo.pl/adapter_dvi-hdmi

    Rozumiem to tak jak jest napisane na opakowaniu: źródłem jest DVI-D
    (karta) a odbiornikiem HDMI (monitor). Pytanie, czy w drugą stronę taki
    kabel też przenosi poprawnie sygnał, tj. źródłem jest HDMI (karta) a
    odbiornikiem DVI-D (monitor)? Czy też trzeba kupić kabel, na którym
    właśnie taka informacja jest podana.

    Dzięki za linka, co prawda dotyczy przejściówek, ale pośrednio wskazuje,
    że powinno być OK ("Działa również w drugą stronę - podłaczymy komputer
    lub odtwarzacz z wyjściem HDMI do monitora posidającego wejście DVI.")

    Może ktoś wie z autopsji jak wygląda sprawa z takimi kablami?

    JaceK