  • 1. Data: 2002-06-24 18:10:17
    Temat: kabel w ziemi
    Od: Krzysztof <k...@p...szczecin.sdi.tpnet.pl>

    Jaka jest procedura zalatwiania formalnosci (pozwolenia, mapy, projekt, nadzor
    budowlany itp.)
    dla kablowej instalacji w ziemi dla sieci komputerowej na terenie miasta ?
    Czy mozna gdzies znalezc jakies materialy na ten temat w sieci ?

    Z gory dziekuje za pomoc.
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-06-24 23:11:53
    Temat: Re: kabel w ziemi
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    "Krzysztof" <k...@p...szczecin.sdi.tpnet.pl> napisal:
> [...]
    > dla kablowej instalacji w ziemi dla sieci komputerowej na terenie miasta ?
    > Czy mozna gdzies znalezc jakies materialy na ten temat w sieci ?

    Polecam watek "Czy o tym nie wiecie" na isp-tech, toczacy sie w dniach
    21.04.2002 - 27.04.2002. Sprawdz na www.prenumerata.pl.

    --
    ../ premax
    ../ p...@h...pl

  • 3. Data: 2002-06-26 07:53:18
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl>

    On Mon, 24 Jun 2002 18:10:17 +0000 (UTC), Krzysztof
    <k...@p...szczecin.sdi.tpnet.pl> wrote:

> [...]
    >dla kablowej instalacji w ziemi dla sieci komputerowej na terenie miasta ?
    >Czy mozna gdzies znalezc jakies materialy na ten temat w sieci ?

    Czesc,

    ja zadzwonilem do ludzi z kablowki i rozmawialem z gosciem co
    projektuje kable do celow TV i by wstanie wszystko poprowadzic.
    Poza tym mozesz poszukac cos w rodzaju biura projektowego i zawsze sie
    ktos znajdzie.

    Generalnie - kupa kasy i zalatwiania. Ja sobie odpusicilem. Chyba
    bedzie radiowo.

    Grzesiek

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)