  • 1. Data: 2002-06-24 18:10:00
    Temat: Jest Neo +
    Od: "Wektor" <k...@b...onet.pl>

    Dzis bylem w BOKu (Katowice) i dowiedzialem sie ze Neo + bedzie napewno od 1
    lipca. Nie wszystkie BOKi o tym juz wiedza. Wystarczy zlozyc wniosek o neo
    256 a po 1 lipca zainstalowana zostanie neo 512 za 79zł. Abonament 212zł.
    Dotyczy to równierz posiadaczy SDI.

  • 2. Data: 2002-06-24 19:05:47
    Temat: Re: Jest Neo +
    Od: "Tadeusz" <t...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wektor" <k...@b...onet.pl> napisał w wiadomości
    79zł. Abonament 212zł.
    > Dotyczy to równierz posiadaczy SDI.

    Cos drogo. Jestes pewien ze te 212 to nie dotyczy umowy na czas
    nieokreslony? Bo ja slyszalem ze na rok jest cos blizej 180zl...

    tadeusz

  • 3. Data: 2002-06-24 20:26:37
    Od: "sick" <s...@i...pl>

    ja też byłem dziś w boku we wrocławiu - powiedzieli mi to samo - w
    sensie -teraz zamawiam neostrade 256 za 79zł netto a od lipca przechodzi mi
    za 1zł na neostrade +

  • 4. Data: 2002-06-24 20:26:40
    Od: "SPeCTeR" <s...@t...pl>

    > Cos drogo. Jestes pewien ze te 212 to nie dotyczy umowy na czas
    > nieokreslony? Bo ja slyszalem ze na rok jest cos blizej 180zl...

    Jest 170 + Vat czyli 182zl
    A na czas nieokreslony chyba cos kolo 199

  • 5. Data: 2002-06-24 20:26:57
    Od: "Czapla" <c...@m...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <t...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Cos drogo. Jestes pewien ze te 212 to nie dotyczy umowy na czas
    > nieokreslony? Bo ja slyszalem ze na rok jest cos blizej 180zl...

    prawda jest taka.. czy 180 czy 212.. wiemy ze to sporo kasy...
    ale problem w tym ze Neostrada "jest" ale tak naprawde malo kto moze z niej
    zkorzystac. Mysle ze dopiero za 1 -1,5 roku bedzie ona "ogolnie" dostepna.
    Czy Wy tez tak myslicie ??

    Pozdrawiam,

    Czapla

  • 6. Data: 2002-06-24 20:27:01
    Od: "Wektor" <k...@b...onet.pl>

    > Cos drogo. Jestes pewien ze te 212 to nie dotyczy umowy na czas
    > nieokreslony? Bo ja slyszalem ze na rok jest cos blizej 180zl...
    >
    > tadeusz

    Nestety chyba tak. Tak mi powiedzial facet w BOKu. Ale kto wie. Moze sie
    pomylil co akurat jest u nich czeste

  • 7. Data: 2002-06-24 20:59:47
    Od: "X[UseR]X" <x...@b...net.pl>

> [...]
    >
    > Cos drogo. Jestes pewien ze te 212 to nie dotyczy umowy na czas
    > nieokreslony? Bo ja slyszalem ze na rok jest cos blizej 180zl...

    a ja najpierw z boku slyszalem ze 170zl brutto.. a pozniej od tp.internet ze
    191zl brutto..

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Stangret - X[UseR]X

  • 8. Data: 2002-06-24 21:08:36
    Od: "Tadeusz" <t...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czapla" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
    > ale problem w tym ze Neostrada "jest" ale tak naprawde malo kto moze z
    niej
    > zkorzystac. Mysle ze dopiero za 1 -1,5 roku bedzie ona "ogolnie" dostepna.
    > Czy Wy tez tak myslicie ??

    No coz- ja nie mam nigdy problemow bo mam centrale bardzo nowoczesna- w
    samym centrum miasta.

    A swoją drogą to czy wiecie moze czy jesli technicznie jest dostepna neo- to
    ile sie czeka na jej zainstalowanie od zlozenia podania? Bywa ze trzeba
    wiecej niz te 3 tygodnie?

    tadeusz

  • 9. Data: 2002-06-24 23:11:34
    Od: Tomasz Lam <l...@s...mtl.pl>

    Wektor wrote:

> [...]
    > neo 256 a po 1 lipca zainstalowana zostanie neo 512 za 79zł. Abonament
    > 212zł. Dotyczy to równierz posiadaczy SDI.

    Nieuadnie klamac :)))

    Cena BRUTTO (z 7%VAT) - 191zl
    Zmiany w regulaminie:

    1. Bylo: "...uslugi nie mozna udostepniac poza lokal...", jest: "...uslugi
    nie mozna udostepniac poza lokal bez zgody TPSA..."
    2. Upusty za uszkodzenia obowiazywaly przy czasie awarii przekraczajacym
    24h, obecnie upust bedzie juz od 12h awarii.
    3. Ceny za przejscie z 256 na + nie ustalono jeszcze niewykluczone ze
    bedzie albo 0zl, albo 1zl.

    To takie najwazniejsze zmiany dotyczące Neostrady+ (512kbps)

    --
    Tomasz Lam

  • 10. Data: 2002-06-24 23:11:39
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    t...@w...poczta.onet.pl (Tadeusz) wrote in <af81bd$o$1@news.tpi.pl>:

    >No coz- ja nie mam nigdy problemow bo mam centrale bardzo nowoczesna- w
    >samym centrum miasta.

    Ja w samym centrum miasta mam nieco unowoczesniona centrale K-66 (dodano
    wybieranie tonowe) pochodzaca z lat 60' lub 70' - ale Neo jest.

    >A swoja droga to czy wiecie moze czy jesli technicznie jest dostepna neo-
    >to ile sie czeka na jej zainstalowanie od zlozenia podania? Bywa ze trzeba
    >wiecej niz te 3 tygodnie?

    Bywa.

    1. Narzedzie na www.neostrada.pl nie do konca pokazuje prawde
    Moja centrala uczestniczyc miala w pilotazu uslugi ponad rok temu
    i od poczatku pokazywana jako centrala gdzie mozna miec Neo. Trzeba
    bylo na to jednak poczekac.
    2. Czasem TPSA kaze czekac i tlumaczy sie, ze brakuje modemow lub portow

    W.