  • 1. Data: 2002-06-24 20:26:47
    Temat: problemy z w.pl i z.pl
    Od: "Roman A. Pszonka" <r...@g...art.pl>

    ostatnio zniknęły aliasy... hmm, właściwie to domen już nie ma :(
    czyżby polbox zapomniał za nie zapłacić?

    regards
    --
    Roman A. Pszonka "Nie dajcie gnuśnieć umysłom,
    r...@g...art.pl grajcie w Go"

  • 2. Data: 2002-06-24 23:11:46
    Temat: Re: problemy z w.pl i z.pl
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    r...@g...art.pl (Roman A. Pszonka) wrote in
    <s...@g...art.pl>:

    [national characters removed]

    >ostatnio zniknely aliasy... hmm, wlasciwie to domen juz nie ma :(
    >czyzby polbox zapomnial za nie zaplacic?

    Chyba jestes blisko. Na stronie alias.polbox.pl jest informacja, ze
    wszystko wroci do normy - a przegladarka NASK wypisuje, ze domeny
    w.pl i z.pl oczekuja na rejestracje. Wiec albo TDC nie zaplacilo,
    albo doszlo do jakiegos nieporozumienia w NASKU i skasowali domenki...

    W.

  • 3. Data: 2002-06-26 07:52:03
    Od: rafal wiosna <r...@m...polbox.pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote:
> [...]
    > w.pl i z.pl oczekuja na rejestracje. Wiec albo TDC nie zaplacilo,
    > albo doszlo do jakiegos nieporozumienia w NASKU i skasowali domenki...

    Gdyby to było takie proste to nie było by problemu.

    ______________________
    rafal wiosna * TDC Internet Polska S.A. * Polbox * In ARP we trust * AR164
    RAFD-RIPE * PGP nyckeln finns tillgänglig pĺ www.se.pgp.net (ID: 3CDCB7A9)

  • 4. Data: 2002-06-26 07:52:44
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w.pl i z.pl oczekuja na rejestracje. Wiec albo TDC nie zaplacilo,
    > albo doszlo do jakiegos nieporozumienia w NASKU i skasowali domenki...

    Ja zadam retoryczne pytanie:
    Po co smierdzacemu NASKowi email do kontaktu
    technicznego albo po co jest mu dostep do internetu albo
    w ogole jakikolwiek system informatyczny?

    Pomimo tego ze Polbox poinformowal ich o zmianie
    adresu korespondencyjnego, wysylali czesc faktur
    na stary adres.
    Nie raczyli spojrzec na przychodzace nowe wnioski,
    nie raczyli skontaktowac sie telefonicznie ani emailem,
    nie raczyli spojrzec na strone www.
    Najlepiej zablokowac domeny.

    Tak sie nie robi w biznesie...
    Skutki ich lenistwa zrobily sie zbyt duze.

    Pisze wlasnie pismo, w ktorym cofam zgode na
    umieszczanie Polboxu na liscie referencyjnej.

    Zly
    P/

  • 5. Data: 2002-06-26 10:02:38
    Od: Tomasz Slaski <t...@p...pl>

    Pawel Sikora wrote:

    > Tak sie nie robi w biznesie...
    > Skutki ich lenistwa zrobily sie zbyt duze.
    >
    > Pisze wlasnie pismo, w ktorym cofam zgode na
    > umieszczanie Polboxu na liscie referencyjnej.

    Tylko tyle ? Ja bym im sie inaczej dobrał do tyłka...

    --
    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH GSM +48 607 81 83 30

  • 6. Data: 2002-06-27 17:21:36
    Od: ajp <a...@y...com>

    Tomasz Slaski wrote:

    > Tylko tyle ? Ja bym im sie inaczej dobrał do tyłka...

    W równie "cudowny" sposób zaginęła domena ieg.pl uzywana przez Centrum
    im. Adama Smitha.

    AJP