  • 1. Data: 2010-02-15 07:20:59
    Temat: nVisionHD czy Magic Cube
    Od: "amstav" <w...@o...pl>

    czy ktos z was porownywal moze funkcjonalnosc tych dwoch tytulowych urzadzen
    ?
    Magic Cube nie sa wiele drozsze do nVisionHD w tych najtanszych wersjach ...
    Czesc nie zawiera twardego dysku albo zawiera male dyski, ktore mozna
    wymienic
    na wieksze ... nVisionHD to niestety tylko chyba przejsciowka ? Pytanie
    jednak
    podstawowe jaka jest skutecznosc obu tych urzadzen ? czy Magic Cube ma taka
    sama funkcjonalnosc jak nVisionHD ? czy ktores z tych rozwiazan jest lepsze
    do
    nagrywania telewizji ?

  • 2. Data: 2010-02-15 07:53:29
    Temat: Re: nVisionHD czy Magic Cube
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    amstav pisze:
> [...]
    > sama funkcjonalnosc jak nVisionHD ? czy ktores z tych rozwiazan jest lepsze

    nie wiem do czego chcesz użyć. jak chcesz podłączyć nagrywarkę dvd
    to nie ma większych chyba większych przeszkód.
    nVisionHD wg mnie ma tylko jedno zastosowanie - w przypadku nboxa i
    videosendera.
    nie wiem natomiast jak z blokowaniem nagrywania po scart bezpośrednio
    z dekodera, nikt ze znajomych mi nie zgłaszał.

    Magic Cube jeszcze nie znalazłem

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion