  • 41. Data: 2010-01-27 20:14:33
    Temat: Re: kable rozruchowe - jakie?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Ja odpalałem Golfa skrętką cat.5e (tylko to było w okolicy ;) Ale po
    > cztery przewody na każdą klemę, choć też bez zacisków.

    Kiedyś miałem nagłą potrzebę i zrobiłem sobie przewody dwuczęściowe - z
    jednej krokodylki z drugiej gniazdko 220V. Drugi przewód ma z jednej
    krokodylki, z drugiej wtyk 220V.

    Dzięki temu mogłem podłączyć dwa akumulatory na większą odległość za
    pomocą zwykłego przedłużacza 220V (bardzo uważając na polaryzacje).

    Tyle że rozruchu w ogóle nie próbowałem, po prostu 15 minut ładowania,
    potem przewody odłączyłem i samochód się uruchomił.