  • 1. Data: 2010-01-25 22:04:44
    Temat: Pozdrowienia ciemne autko TK xxxx w DC
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Przyuważone wczoraj na Przyczółkowej w Warszawie koło 13.00.
    Nie trąbiłem bo wracałem z lasu na rowerze.

    Seco

    --
    Osobiście polecam:
    Nie masz pomysłu na prezent?

  • 2. Data: 2010-01-26 10:15:06
    Temat: Re: Pozdrowienia ciemne autko TK xxxx w DC
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    bartek a ty w ogole poruszasz sie inaczej niz na rowerze?
    poza tym....w taki mroz?

    sir:)

  • 3. Data: 2010-01-27 07:29:01
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Przyuważone wczoraj na Przyczółkowej w Warszawie koło 13.00.
    > Nie trąbiłem bo wracałem z lasu na rowerze.

    to ja :)

    Jechaliście w dwie osoby? Własnie się zastanawiałem co za twardziele
    pomykaja w takim mrozie ;-)

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 4. Data: 2010-01-29 18:21:06
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Scyzoryk pisze:

    > to ja :)
    >
    > Jechaliście w dwie osoby? Własnie się zastanawiałem co za twardziele
    > pomykaja w takim mrozie ;-)

    Tak, we dwóch. Wyjątkowo samą Przyczółkową a nie drogą obok.
    Droga wzdłuż przyczółkowej zawalona śniegiem :-(

    A na mróz mam ciuchy z windstoppera. I jest cieplutko

    Seco

  • 5. Data: 2010-01-29 18:26:48
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Michał Gut pisze:
    > bartek a ty w ogole poruszasz sie inaczej niz na rowerze?
    > poza tym....w taki mroz?

    Oczywiście, ze tak. Ale tylko wtedy kiedy jest to zupełnie konieczne.
    Po tygodniowe zakupy do marketu, kiedy jedziemy na wakacje i wieziemy
    rowery, po większe toboły.

    A do pracy, po mieście, wolę rower. Próbowałem
    na rowerze, samochodem, autobusem. Rower jest dla mnie po
    prostu najwygodniejszy. W mieści jest łatwiej niż samochodem,
    bez szukania miejsc parkingowych, bez stania w korkach itd. Zazwyczaj
    też jest szybciej niż samochodem licząc czas od wyjścia z domu do
    dotarcia do celu i wejścia tamże.

    Seco