  • 41. Data: 2019-01-27 14:14:41
    Temat: Re: kamera rejestrator
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Twardy wrote:
    > Witam,
    >
    > Ktora kamera/rejestr. jest lepsza?:
    >
    > 1. Kamera samochodowa Viofo A119 PRO (lub bez PRO)
    > https://www.wideorejestratory24.pl/kamera-samochodow
    a-viofo-a119-pro

    > 2. Kamera samochodowa G1WH
    > https://www.wideorejestratory24.pl/kamera-samochodow
    a-viofo-g1wh

    A co powiecie o kamerce
    Gembird DCAM-004

    --
    Pozdr.
    T.

  • 42. Data: 2019-01-27 14:31:06
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-01-27 14:14, Twardy wrote:

    a-viofo-a119-pro

    a-viofo-g1wh

    > A co powiecie o kamerce Gembird DCAM-004

    Zobacz przykładowe filmiki na Youtube i sam zadecyduj. Według mnie
    żadnego full HD tam nie ma. Dołożyłbym do jakiejś G1W.

  • 43. Data: 2019-01-27 14:50:16
    Od: p...@g...com

    --Zobacz przykładowe filmiki na Youtube i sam zadecyduj. Według mnie żadnego full HD
    tam nie ma. Dołożyłbym do jakiejś G1W.

    Real 720p resolution without interpolation, interpolated 1080p HD resolution

  • 44. Data: 2019-01-27 15:10:14
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-01-27 14:50, p...@g...com wrote:
    > --Zobacz przykładowe filmiki na Youtube i sam zadecyduj. Według mnie żadnego full
    HD tam nie ma. Dołożyłbym do jakiejś G1W.

    > Real 720p resolution without interpolation, interpolated 1080p HD resolution

    Ano właśnie. Ale i ten 720p wg tego, co zobaczyłem na Youtube, jakiś nie
    najlepszy.