  • 11. Data: 2019-01-15 23:10:05
    Temat: Re: kamera rejestrator
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mlotek to mlotek bez wzgledu na to kim jest. Przez ponad czterdziesci lat nikt mi nie
    urwal w ten sposob lusterka. Ja tez nikomu nie urwalem w taki sposob. Zakup kamerki
    drozszej niz napisales nie ma najmniejszego sensu. Zwlaszcza ze z informacji jakie
    mam w sytuacji kryzysowej nawet wylaczona kamerka dziala.

  • 12. Data: 2019-01-15 23:12:10
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    https://cebula.online/promocje/banggood/rejestrator-
    samochodowy-viofo-a119-1440p-gps/

  • 13. Data: 2019-01-15 23:24:59
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-15 23:03, Zenek Kapelinder wrote:
    > Masz kamerke ktora patrzy na lusterka?

    U Ciebie? Nie mam

  • 14. Data: 2019-01-15 23:50:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ToMasz pisze tak:

> [...]
    a-viofo-a119-p

    a-viofo-g1wh

    > głosuje (na podstwie materiałów na YT) ze ta pierwsza jest lepsza.
    > ale trochę, a ok 3 razy droższa. spróbuj sam znaleźć filmiki
    > nagrane nocą, bo w ciągu dnia różnice są trudno dostrzegalne
    >
    > ToMasz

    Test to jazda na zachód słońca. Niebo wychodzi pięknie na
    rejesratorach.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 15. Data: 2019-01-16 08:29:22
    Od: p...@g...com

    119 nagrywa w wyzszej rozdzielczosci, g1wh to minimum programowe jesli chodzi o FHD,
    roznice beda na korzysc 119 ale niewielkie, jesli budzet nie gra roli bralbym 119 bo
    g1wh od chinczyka to max 100 pln

    https://www.youtube.com/watch?v=6YgNscGTovQ
    jedno z wielu porownan

  • 16. Data: 2019-01-16 20:48:45
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-16 08:29, p...@g...com wrote:
> [...]
    FHD, roznice beda na korzysc 119 ale niewielkie, jesli budzet nie gra roli bralbym

    Jest porównanie czytelnośći tablic rejestracyjnych?

  • 17. Data: 2019-01-17 07:55:34
    Od: p...@g...com

    --Jest porównanie czytelnośći tablic rejestracyjnych?

    z pewnoscia tylko musisz poszukac :-)

  • 18. Data: 2019-01-17 08:29:08
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-17 07:55, p...@g...com wrote:
    > --Jest porównanie czytelnośći tablic rejestracyjnych?
    >
    > z pewnoscia tylko musisz poszukac :-)

    Nie muszę. Pytam bo nie widzę sensu oglądania filmików z jazdy, które
    można nagrać nawet słabą kamerą.

  • 19. Data: 2019-01-20 20:52:58
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2019-01-15 16:29, Twardy wrote:
    > Witam,
    >
    > Ktora kamera/rejestr. jest lepsza?:
    >
    > 1. Kamera samochodowa Viofo A119 PRO (lub bez PRO)
> [...]

    mam kilka aut i w kazdej g1wc, do ostatniego kupilem a119

    jakosc obrazu ogolnie rzecz biorac jest gorsza niz w g1wc

    na moj gust a119 pro sie broni tylko ksztaltem i montazem

  • 20. Data: 2019-01-21 09:03:20
    Od: p...@g...com

    -- na moj gust a119 pro sie broni tylko ksztaltem i montazem

    a gps to pies ?

    --jakosc obrazu ogolnie rzecz biorac jest gorsza niz w g1wc

    to raczej dziwne chyba ze a119 nagrywa w qhd 2560x1440p i ogladasz na fhd czyli
    skalowane