  • 31. Data: 2019-01-21 15:12:04
    Temat: Re: kamera rejestrator
    Od: p...@g...com

    --Jak juz ma byc dla swietego spokoju to niech chociaz pozwoli na
    odczytanie tablic rejestracyjnych w wiekszosci przypadkow i niedalekiej
    odleglosci. Te najtansze tej skutecznosci nie zapewniaja.

    swiete slowa :-) w domu pewnie TV 65 cali 4k a do auta VGA za 30 zeta ... ja czesto
    wyciagam karte podpinam do smartfona i pcham przez chromecasta na TV bo mi sie lapka
    nie chce odpalac

  • 32. Data: 2019-01-21 15:55:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A po co ogladac co nagral? Mam w masterze dwa i po zamontowaniu cos obejrzalem zeby
    sprawdzic czy dzialaja, drugi raz niedawno na chwile puscilem odtwarzanie tez zeby
    sprawdzic czy po kilku latach nagrywaja. Wyszla minuta ogladania na kilka lat.
    Strasznie nudne filmy nagrywaja rejestratory. One sa po to zeby, jak ktos napisal,
    raz w zyciu sie przydaly a najlepiej nigdy.

  • 33. Data: 2019-01-21 18:29:51
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-01-21 o 15:10, p...@g...com pisze:
    > -- Byłem w takiej sytuacji, do tego nie jest potrzebny GPS. Przypominasz sobie o
    której to mniej więcej było i przewijasz pliki na podglądzie.

    > mi jest wygodniej przesunac suwakiem na odpowiednia pozycje w google maps
    >
    > --Ale czy jakbyś nie miał GPS w rejestratorze, to byłaby klapa? Spadek
    > prędkości i tak widać na nagraniu, a wskazania prędkości z GPS są
    > wyświetlane z pewnym opóźnieniem.
    >
    > strefa 30 czyli zszedlem z 30 km/h do 12 co bardzo ladnie widac na nagraniu

    Wczoraj był program z Emilem, jak facetowi wlepiono mandat na podstawie
    filmiku z YT, gdzie była nałożona na obraz prędkość z GPS. I na tej
    podstawie niby mandat został wystawiono,. No to Emil nałożył sobie takie
    dane na filmik, jak jedzie za radiowozem, który przyspiesza i jedzie
    ponad 100 w terenie zabudowanym. Na oko widać że to ściema...
    A tak naprawdę, to nikt nie patrzy na te napisiki na ekranie kamery, bo
    tak naprawdę to biegły - w razie sporów - ocenia prędkość. A w ogóle to
    sąd może nie dopuścić jako dowód takiego nagrania (jak będzie szedł po
    bandzie, ale dziś takie sądy są...).
    T.

  • 34. Data: 2019-01-21 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > --Biorąc pod uwagę ze zapisy z rejestratora zwykłemu Kowalskiemu
    > mniej jak raz w życiu się przydają(stłuczka, wypadek)albo wcale to
    > to co piszesz powyżej to zwykła teoria
    >
    > teoria swietego spokoju :-)

    Mi sie ostatnio przydało.
    Baba cofała, ja stałem, trykła mnie i jeszcze z ryjem ze moja wina.
    A ze wiocha to miejscowi ławkowicze to samo.
    No to niestety musiała przyjechac policja, sprawa do sądu.

    I najdziwiniejsze - nie było możliwości wysłania nagrania do policji
    (jakies 100km od mojego domu)
    Musieli dzielnicowego z Poznania zatrudnic zeby wział ode mnie pena z
    nagraniem i przekazał dalej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 35. Data: 2019-01-22 07:57:50
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=DilyXjV-bnU
    2:17 i pytanie czy kamera za 30 zeta da rade ?

  • 36. Data: 2019-01-22 08:16:41
    Od: p...@g...com

    -- to akurat moze byc bron obosieczna ;)

    jak najbardziej, tu ciekawy przypadek 5:30
    https://www.youtube.com/watch?v=DilyXjV-bnU
    ciagnie max 75 km/h w zabudowanym ?

  • 37. Data: 2019-01-22 11:02:36
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-01-22 o 08:16, p...@g...com pisze:
    > -- to akurat moze byc bron obosieczna ;)
    >
    > jak najbardziej, tu ciekawy przypadek 5:30
    > https://www.youtube.com/watch?v=DilyXjV-bnU
    > ciagnie max 75 km/h w zabudowanym ?

    I przyspiesza do 74 :-)
    T.

  • 38. Data: 2019-01-23 15:12:19
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    m4rkiz wrote:

    > mam kilka aut i w kazdej g1wc, do ostatniego kupilem a119
    >
    > jakosc obrazu ogolnie rzecz biorac jest gorsza niz w g1wc
    >
    > na moj gust a119 pro sie broni tylko ksztaltem i montazem

    Ok, a czym sie roznia G1W, G1Wc, G1Wh, G1Ws ... literki na końcu?

    --
    Pozdr.
    T.

  • 39. Data: 2019-01-23 17:08:02
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Twardy wrote:

    > Ok, a czym sie roznia G1W, G1Wc, G1Wh, G1Ws ... literki na końcu?

    Juz sie doczytalem
    https://wr24support.freshdesk.com/support/solutions/
    articles/8000010859-r%C3%B3%C5%BCnice-pomi%C4%99dzy-
    modelami-z-rodziny-g1wx
    Dzieki za pomoc :-)

    --
    Pozdr.
    T.

  • 40. Data: 2019-01-26 15:45:35
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    m4rkiz wrote:

> [...]

    Jest sposob aby odczytac zawartosc karty pamieci z g1wc
    *bez jej wyciagania z kamery* tzn. np. przez kabel USB
    i odtworzenie w komputerze.

    --
    Pozdr.
    T.