  • 1. Data: 2009-03-25 13:28:12
    Temat: karta micro sd i czytnik
    Od: "megiddo" <m...@g...pl>

    witam
    mam kartę microsd do telefonu i przejściówkę na normalną kartę sd - micro sd
    jest typu sdhc

    nie chce mi czytać jej czytnik hama usb 2.0 card reader 35 in 1
    czy ten czytnik jest tylko do kart ds zwykłych a muszę kupić czytnik do
    kart sdhc ?
    karta micro sd nie pojawia się w eksploratorze windows - pojawia się tylko
    dysk wymienny 3 razy i g h i jak klikam to nie znajduje jarty microsd
    sdhc a zwykła starą kartę sd czyta

    co robić
    pozdróvka

  • 2. Data: 2009-03-25 13:34:02
    Temat: Re: karta micro sd i czytnik
    Od: "megiddo" <m...@g...pl>

    http://support.microsoft.com/kb/934428

    zainstalowałem dodatek ale mam nowszy service pack i juz dodatek mam

    nic nie pomogło

  • 3. Data: 2009-03-25 20:59:39
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    megiddo wrote:
    > czy ten czytnik jest tylko do kart ds zwykłych a muszę kupić czytnik do
    > kart sdhc ?

    Dokladnie. W niektorych przypadkach pomaga sciagniecie nowego sterownika,
    ale to rzadkosc.

    k,