  • 21. Data: 2013-04-12 00:04:41
    Temat: Re: karta tunera dvb-t2 do VU+ / Dreambox i im podobne
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 11 Apr 2013 23:37:20 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > a gdyby byl to tuner combo czyli 1 x dvb-s2 i 1x dvb-t a trzeci tuner
    > (czyli dvb-t/t2) dolozyc na USB, najlepiej Enigma i dysk do wlozenia
    > wew. lub e-SATA
    >
    > lub 2 x dvb-t i trzeci dvb-s2 na USB (bardziej mi zalezy na naziemnej
    > niz na satelitarnej
    >
    > albo od biedy tylko 2xdvb-t, enigma i dysk jw.
    >
    > to co by moglby byc za tuner?

    Vu+ Ultimo. Ma wymienne głowice. Można mieć 2xDVB-T oraz jedną podwójną
    DVB-S2 (czyli dwie głowice na jednej karcie). Albo też dowolną kombinację
    powyższych. Są też głowice DVB-C, z modułem CI można używać do kablówki UPC

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 22. Data: 2013-04-12 08:23:46
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 11 Apr 2013 23:04:41 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

> [...]
    >powyższych. Są też głowice DVB-C, z modułem CI można używać do kablówki UPC

    ogladalem w sieci i rozmawialem z jednym gosciem, i powiedzial, ze
    tuner dvb-s2 (x2) mozna wlozyc tylko do slotu C i gdy sa zajete sloty
    A i B. Wiec ta dowolna kombinacja to nie jest taka dowolna, jak
    piszesz.

    Tylko cena (2xdvb-t1, 1xdvb-s2(x2) zostala wyliczona na 1800 zl, to
    troche duzo...i to bez dysku.

    Macie inne pomysly?

    jakby sie skupic na skrzynkach tylko pod dvb-t2 (bez mozliwosci
    wymiany) (z mozliwosci wew. dysku lub eSATA) a tuner sat dvb-s2 na
    USB?

    --
    ThinkXtra

  • 23. Data: 2013-04-12 12:13:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 12 Apr 2013 08:23:46 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > Tylko cena (2xdvb-t1, 1xdvb-s2(x2) zostala wyliczona na 1800 zl, to
    > troche duzo...i to bez dysku.

    A co, chciałbyś wyścigowego Unimoga w cenie 20-letniego Poloneza?
    Zwłaszcza, że Vu+ i tak są śmiesznie tanie. Są lepsze od Dreamboxów i sporo
    tańsze od takiego np. DM8000

    > Macie inne pomysly?

    Vu+ Uno albo Vu+ Solo (nie Solo2) z dwoma tunerami DVB-T na USB.

    > jakby sie skupic na skrzynkach tylko pod dvb-t2 (bez mozliwosci
    > wymiany) (z mozliwosci wew. dysku lub eSATA) a tuner sat dvb-s2 na
    > USB?

    Ta inteligencja cię przypadkiem nie boli?
    Bo oczywiście sprawdziłeś ceny tunerów USB i porównałeś sobie cenę dobrego
    tunera DVB-S2 i DVB-T?
    I oczywiście znasz tani tuner DVB-T z Enigmą, żeby miał sterowniki do
    zewnętrznych tunerów?

  • 24. Data: 2013-04-12 13:04:33
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:
    > Czyli 150 Mbps :-)

    Dlaczego tak uważasz?

  • 25. Data: 2013-04-12 13:20:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 12 Apr 2013 13:04:33 +0200, Bartłomiej Zieliński napisał(a):

    > Dlaczego tak uważasz?

    Bo tuner wysyłał a nie odbierał