  • 1. Data: 2006-08-22 18:56:47
    Temat: katalog dostawcow internetu
    Od: <i...@d...com.pl>

    Witam,

    Miło mi zaprosić ISP do rejestrowania się w serwisie
    www.dostepdointernetu.com.pl

    Zadaniem serwisu będzie szybkie wyszukanie dostawców internetu w wybranej
    lokalizacji.

    Osoby poszukujące łączy zapraszam za czas jakiś J

    Osoby zainteresowane współredagowaniem serwisu proszę o kontakt
    i...@d...com.pl

    Pozdrawiam

    Jacek

    www.internetpoznan.pl

  • 2. Data: 2006-08-22 21:36:13
    Temat: Re: katalog dostawcow internetu
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Tue, 22 Aug 2006 20:56:47 +0200, użyszkodnik
    <i...@d...com.pl> napisał:

    > Miło mi zaprosić ISP do rejestrowania się w serwisie
    > www.dostepdointernetu.com.pl
    >
    > Zadaniem serwisu będzie szybkie wyszukanie dostawców internetu w wybranej
    > lokalizacji.

    albo mi sie wydaje albo jeszcze nikt się tam nie zarejestrował :(

  • 3. Data: 2006-08-22 22:04:27
    Od: <i...@d...com.pl>

    > albo mi sie wydaje albo jeszcze nikt się tam nie zarejestrował :(

    owszem, jeszcze przed chwilą był problem z rejestracją, mam nadzieje ze juz
    sie nie pojawi

  • 4. Data: 2006-08-22 22:41:07
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    i...@d...com.pl napisał(a):

    > owszem, jeszcze przed chwilą był problem z rejestracją, mam nadzieje ze juz
    > sie nie pojawi

    no chyba cos nie bardzo... zarejestrowalem sie, zalogowalem i nie ma
    zadnych opcji dodania lokalizacji ani zadnych innych... jakis bug??

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

  • 5. Data: 2006-08-22 22:53:45
    Od: <i...@d...com.pl>

    > no chyba cos nie bardzo... zarejestrowalem sie, zalogowalem i nie ma
    > zadnych opcji dodania lokalizacji ani zadnych innych... jakis bug??

    klikając rejestracje pojawia się tekst:

    "Rejestracja użytkownika

    Jeśli chcesz sie zarejestrować jako operator przejdz do
    Rejestracja operatora", gdzie slowa "rejestracja operatora" sa linkiem do
    innego formularz http://www.dostepdointernetu.com.pl/register_op.php

    zapraszam

  • 6. Data: 2006-08-22 23:01:50
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    i...@d...com.pl napisał(a):

> [...]
    >
    > Jeśli chcesz sie zarejestrować jako operator przejdz do
    > Rejestracja operatora", gdzie slowa "rejestracja operatora" sa linkiem do

    a faktycznie... to przepraszam... mam tylko pytanie po co takto reg
    usera (np na isp.krakow.pl nie ma i w sumie probelmeme nie jest)... no
    chyba ze to ficzer na przyszlosc... druga sprawa zrob link do usuniecia
    konta...:)

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

  • 7. Data: 2006-08-23 12:48:25
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    > owszem, jeszcze przed chwilą był problem z rejestracją, mam nadzieje ze juz
    > sie nie pojawi

    Wg Was operator bez BGP to nie operator???
    Wpisałem AS'a mojego dostawcy - napisało ze nieprawidłowy BGP :(

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 8. Data: 2006-08-23 13:46:41
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

  • 9. Data: 2006-08-23 13:51:11
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    TLZ napisał(a):

    > Wg Was operator bez BGP to nie operator???
    > Wpisałem AS'a mojego dostawcy - napisało ze nieprawidłowy BGP :(

    heh
    ja wpisałem swój własny AS i tez nieprawidłowy :)

    what's wrong?

    --
    pozdros
    icek

  • 10. Data: 2006-08-23 15:20:42
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <echmgh$evo$1@news.telbank.pl> icek napisał(a):

    > heh
    > ja wpisałem swój własny AS i tez nieprawidłowy :)
    >
    > what's wrong?
    podawanie AS-ów nie działa "od zawsze". Musi być tekst AS zamias AS-a ;)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://aramin.net/