  • 1. Data: 2006-08-24 12:47:37
    Temat: czy ktos uzywa - Neter - neteo pro (symteryk) [Poznan]
    Od: "J. Strong" <j...@g...com>

    Witam;

    Przymierzam sie do wziecia lacza od Neter - neteo pro (5GHz) 1M/1M.
    Macie jakies o nich opinie, doswiadaczenie?

    Pozdro

  • 2. Data: 2006-08-24 14:43:32
    Temat: Re: czy ktos uzywa - Neter - neteo pro (symteryk) [Poznan]
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    J. Strong napisał(a):
    > Przymierzam sie do wziecia lacza od Neter - neteo pro (5GHz) 1M/1M.

    I to jest właśnie problem polskiego internetu ?
    Sio na grupę regionalną, a już.

    --
    ,,,
    (o o)

  • 3. Data: 2006-08-24 15:27:27
    Od: j...@g...com

    ==========
    ==========
    > pgp id: 0x433F327C \ ( ) /
    > \_) (_/

    tam jak na razie 0 odp :)

  • 4. Data: 2006-08-25 23:31:33
    Od: ekala <ekala@[wytnij]epf.pl>

    ja uzywam od nich na 2,4G i smiga baardzo dobrze 512k/128k
    jak najbardziej polecam
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-08-26 08:20:32
    Od: "J. Strong" <j...@g...com>

    ekala napisał(a):
    > ja uzywam od nich na 2,4G i smiga baardzo dobrze 512k/128k
    > jak najbardziej polecam
    > pozdrawiam

    dzieki za info Ekala, ale czy ktoś używa albo mial styczbność z ich
    symetrykiem neteo pro (5GHz, 802.11a)?