  • 31. Data: 2010-07-07 17:12:52
    Temat: kiCAD i footprints
    Od: "Jacek Majewski" <t...@p...onet.pl>

    Gdzie moge znalezc instrukcje do projektowania nowych footprint-ow w
    programie kiCAD?
    Z gory dziekuje za pomoc.
    Jacek Majewski

    5260 (20100707) __________

  • 32. Data: 2010-07-07 18:13:29
    Temat: Re: kiCAD i footprints
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 07/07/2010 01:12 PM, Jacek Majewski wrote:
    > Gdzie moge znalezc instrukcje do projektowania nowych footprint-ow w
    > programie kiCAD?

    http://www.kicadlib.org/Fichiers/KiCad_Tutorial.pdf str. 16

    j.

  • 33. Data: 2010-07-13 18:56:06
    Temat: Re: TI zrobiło promocję
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Kumpel dostał informację że nie wysyłają do Polski i żeby się
    > skontaktować z lokalnym dystrybutorem :(

    No ja wkońcu mam informację:
    E-Store Order # xxxxx
    Ship Status Shipped
    Ship Method FedEx Standard
    Tracking Number(s) Not Available

    No i zobaczymy kiedy dojedzie.
    A adres podałem polski.

    POzdrawiam
    Michał

  • 34. Data: 2010-07-13 20:44:41
    Temat: Re: TI zrobi?o promocj?
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 10-07-13 20:56, Stolat pisze:
    > No ja wko?cu mam informacj?:
    > E-Store Order # xxxxx
    > Ship Status Shipped
    > Ship Method FedEx Standard
    > Tracking Number(s) Not Available
    >
    > No i zobaczymy kiedy dojedzie.
    > A adres poda?em polski.

    To samo mam - to moja pierwsza przesylka FedEx bez numeru sledzenia,
    sciema jakas. Zeby bylo ciekawiej do dnia dzisiejszego TI-estore nie
    zablokowal mi ani centa na karcie kredytowej, niezly burdel tam maja ;D

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 35. Data: 2010-07-14 06:36:05
    Od: Mateusz Klatecki <m...@g...com>

    On 13 Lip, 22:44, Butek <e...@i...invalid> wrote:

    > To samo mam - to moja pierwsza przesylka FedEx bez numeru sledzenia,
    > sciema jakas. Zeby bylo ciekawiej do dnia dzisiejszego TI-estore nie
    > zablokowal mi ani centa na karcie kredytowej, niezly burdel tam maja ;D

    A ja dostałem dzisiaj maila od TI, że paczka wysłana FedExem. Jest
    numer przesyłki a z karty pobrali $4.30 . Jutro powinienem mieć paczkę
    u siebie :)

  • 36. Data: 2010-07-14 06:41:30
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-07-14 08:36 Mateusz Klatecki napisał(a):

    > A ja dostałem dzisiaj maila od TI, że paczka wysłana FedExem. Jest
    > numer przesyłki a z karty pobrali $4.30 . Jutro powinienem mieć paczkę
    > u siebie :)

    Tyle razem z przesyłką? No to tanio jak barszcz.
    Już widzę w niedalekiej przyszłości gwałtowny wzrost zainteresowania tą
    rodziną procków na forach i grupach w usenecie.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 37. Data: 2010-07-14 07:03:58
    Od: Mateusz Klatecki <m...@g...com>

    On 14 Lip, 08:41, Adam Dybkowski <a...@4...pl> wrote:
    > Tyle razem z przesyłką? No to tanio jak barszcz.

    Zgodnie z tym co napisali na swojej stronie : "only $4.30 with free
    shipping"

    --
    Mateusz Klatecki
    http://klatecki.net

  • 38. Data: 2010-07-14 12:39:20
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2010-07-14 08:36, Mateusz Klatecki pisze:

    > A ja dostałem dzisiaj maila od TI, że paczka wysłana FedExem.. Jest
    > numer przesyłki a z karty pobrali $4.30 . Jutro powinienem mieć paczkę
    > u siebie :)

    u mnie ciagle mają rozdwojenie jaźni ;-) - w jednym miejscu piszą
    shipped, w drugim parę linijek niżej ciągle backordered.
    Z czystej ciekawości - jaki miałeś rząd numeru zamówienia?
    Mój 5759xx.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 39. Data: 2010-07-14 14:45:31
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" <m...@g...ze.ta.pl> napisał w wiadomości

    > u mnie ciagle mają rozdwojenie jaźni ;-) - w jednym miejscu piszą shipped,
    > w drugim parę linijek niżej ciągle backordered.
    > Z czystej ciekawości - jaki miałeś rząd numeru zamówienia?
    > Mój 5759xx.

    Ja mam 5758xx i mam tak samo jak Ty, nie zwróciłem uwagi.
    I rzeczywiście w szczegółach jest że ciągle na backordered.
    Ja zamówiłem sobie 2 sztuki.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 40. Data: 2010-07-15 10:38:43
    Od: Mateusz Klatecki <m...@g...com>

    On 14 Lip, 14:39, Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> wrote:

    > u mnie ciagle mają rozdwojenie jaźni ;-) - w jednym miejscu piszą
    > shipped, w drugim parę linijek niżej ciągle backordered.
    > Z czystej ciekawości - jaki miałeś rząd numeru zamówienia?
    > Mój 5759xx.

    mój numer to 573522

    --
    Mateusz Klatecki